• Mia m Rasmus

Digitalboxen har hängt sig, någon teknisk som kan hjälpa mig??

Hämtade en digitalbox igår. Sambon installerade den innan han åkte iväg, och den har funkat bra fram tills nu, då jag skulle se en film. Då hänger den sig på en och samma kanal. Det går inte att byta vare sig på fjärkontrollen eller på boxen. Har provat att dra ut sladden, men inget händer då heller.

Blir snart tokig.... Och sambon som inte kommer hem förren imorgon.
    Hoppas det finnsn någon som kan hjälpa mig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-03-25 18:51:34:
    Nu verkar det som om den funkar, men då blir det ingen bild på tv istället... Blir så trött på all modern teknink :-]

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-03-25 18:51:39:
    Nu verkar det som om den funkar, men då blir det ingen bild på tv istället... Blir så trött på all modern teknink :-]

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-03-25 18:51:43:

• Svar på tråden Digitalboxen har hängt sig, någon teknisk som kan hjälpa mig??
  • Freakgirl

vi hade liknande problem, men de räckte med att man drog u sladden sen staratade om den...lycka till!

• Jonna3

vad har du för box? Har jobbat på tekniksupport för viasat förut.

• Camillie84

Det brukar hända medvåran box också, då brukar vi dra ur sladden, vänta lite o sen sätta i den igen så att boxen startar om.. Lycka till...

• Mia m Rasmus

Jonna3

Det är en box1

• Jonna3

Har ni abonemang eller är det en markbox utan kort? Har inte hört talas om en box1. Borde ha ett annat namn på den. Föresten så kanske det har kommit igång igen.

Svar på tråden Digitalboxen har hängt sig, någon teknisk som kan hjälpa mig??