• Anonym (Less????)

Tack för Julklappen 😭

Sambon sa idag att hon inte vill ha mig längre.
    Hon påstår jag kan vara otrogen framåt o hon kan inte lita på mig😱
    Jag har aldrig och skulle aldrig vara det, båda kommer från tidigare förhållande där vi blivit bedragna.

4 barn inblandade 2 var... 
    Hon blev skitsur för några veckor sedan för att mina barn ska vara hos sin mamma denna julen och hon har sina 2 på heltid. 
    Alltså jag förstår mig inte på hur tjejer fungerar tydligen😨

Just nu är ja totalt knäckt och hur ska jag kunna lita på en tjej igen efter detta?
    Först barnens mamma i 10 år som lämna pga hon va otrogen och nu snart 5 år o detta😭

• Svar på tråden Tack för Julklappen 😭
  • Anonym (S)

Du får välja kvinnor med mer omsorg i framtiden. Även om du har råkat ut för två idioter så måste du komma ihåg att de flesta inte är sådana.

• Anonym (Öh)

Jag själv är tjej och förstår mig inte på din sambo heller... vadå lämna dig för att du KAN vara otrogen? Makes no sense.. antingen har din sambo problem med sig själv eller så är det en ursäkt för att lämna dig..  näää låt sambon gå och gör plats för en bättre relation 😊 och tilliten får du jobba på. 

• EnAnonumius
    Anonym (Less????) skrev 2022-12-11 15:46:52 följande:
    Tack för Julklappen 😭

Sambon sa idag att hon inte vill ha mig längre.
    Hon påstår jag kan vara otrogen framåt o hon kan inte lita på mig😱
    Jag har aldrig och skulle aldrig vara det, båda kommer från tidigare förhållande där vi blivit bedragna.

4 barn inblandade 2 var... 
    Hon blev skitsur för några veckor sedan för att mina barn ska vara hos sin mamma denna julen och hon har sina 2 på heltid. 
    Alltså jag förstår mig inte på hur tjejer fungerar tydligen😨

Just nu är ja totalt knäckt och hur ska jag kunna lita på en tjej igen efter detta?
    Först barnens mamma i 10 år som lämna pga hon va otrogen och nu snart 5 år o detta😭

Förstår att du fått dig en liten knäck på tilltron av kvinnor av detta..

Som kvinna kan ju jag säga att det där var bara direkt otroligt korkat/dumt/vidrigt/etc resonerat av henne.

Fast tro mig finns flera kvinnor som inte skulle resonera så som ditt nya ex..
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (rewerse)

Ganska övertygad om att det är hon som varit otrogen men skyller över det på dej för att det ska kännas bättre för henne, ett ganska vanligt beteende.

Svar på tråden Tack för Julklappen 😭