• Anonym (No hope)

Jättelite lån trots dålig kreditscore?

Kan man få det någonstans, tro? Typ 10000 kr. Eller mindre, till och med, behöver EG bara 5-6.

• Svar på tråden Jättelite lån trots dålig kreditscore?
  • Anonym (PB)
    Anonym (No hope) skrev 2022-12-11 16:08:01 följande:
    Jättelite lån trots dålig kreditscore?

Kan man få det någonstans, tro? Typ 10000 kr. Eller mindre, till och med, behöver EG bara 5-6.

Pantbanken
  • Johan70

Ja, det finns flera som lånar ut även till folk med dålig kreditvärdighet, men då får man å andra sidan räkna medatt behöva betala högre ränta. Kolla på SMS-lån och sådana tjänster.

• Anonym (No hope)
    Anonym (PB) skrev 2022-12-11 16:16:43 följande:
    Pantbanken
    Har nog inget av värde att panta. 
  • Anonym (No hope)
    Johan70 skrev 2022-12-11 16:17:11 följande:

Ja, det finns flera som lånar ut även till folk med dålig kreditvärdighet, men då får man å andra sidan räkna medatt behöva betala högre ränta. Kolla på SMS-lån och sådana tjänster.

Återbetalningen ordnar sig även med hög ränta. 
  • Anonym (A)
    Anonym (No hope) skrev 2022-12-11 16:30:45 följande:
    Återbetalningen ordnar sig även med hög ränta. 

Hur då? 

Alltid lika kul med dom som inte har pengar men alltid har råd att betala tillbaka. 

• Anonym (No hope)
    Anonym (A) skrev 2022-12-11 16:54:29 följande:

Hur då? 

Alltid lika kul med dom som inte har pengar men alltid har råd att betala tillbaka. 

För så funkar livet ibland. Man behöver pengar akut, inte om ett år när man sparat pengar genom att skita i att äta annat än vatten, havregryn och olivolja. 
  • Anonym (A)
    Anonym (No hope) skrev 2022-12-11 16:57:36 följande:
    För så funkar livet ibland. Man behöver pengar akut, inte om ett år när man sparat pengar genom att skita i att äta annat än vatten, havregryn och olivolja. 
    Vad är så akut?

Om du inte kan betala av på ett år, så lär ju detta akuta kosta dig multum, vilket gör att du kommer att sitta i skiten i framtiden också.
  • SaraL77

Fundera över varför du alltid lyckas hamna i såna här situationer. Du behöver troligtvis en hel del terapi.

• Anonym (No hope)
    Anonym (A) skrev 2022-12-11 17:01:06 följande:
    Vad är så akut?

Om du inte kan betala av på ett år, så lär ju detta akuta kosta dig multum, vilket gör att du kommer att sitta i skiten i framtiden också.
    Jag behöver 6500 av medicinskt-tekniska skäl. 
  • Anonym (No hope)
    SaraL77 skrev 2022-12-11 17:13:25 följande:

Fundera över varför du alltid lyckas hamna i såna här situationer. Du behöver troligtvis en hel del terapi.

Ja, en gång i livet är alltid. 
  • Anonym (A)
    Anonym (No hope) skrev 2022-12-11 17:22:38 följande:
    Ja, en gång i livet är alltid. 
    Ha du dåligt kredit score så har du ju misskött din ekonomi länge. 
  • Anonym (No hope)
    Anonym (A) skrev 2022-12-11 17:24:40 följande:
    Ha du dåligt kredit score så har du ju misskött din ekonomi länge. 
    Satt mellan soc och FK I 9 månader, vilket rutinerade mig, min kvarvarande hälsa och min ekonomi. Ni får väl anse att det var mitt fel om ni vill. 
  • SaraL77

Ska du köpa droger eller vad? Annars har vi subventionerad sjukvård och läkemedel här i Sverige.

• Anonym (No hope)
    SaraL77 skrev 2022-12-11 17:32:46 följande:

Ska du köpa droger eller vad? Annars har vi subventionerad sjukvård och läkemedel här i Sverige.

Vet inte om det där tyder på livlig fantasi eller avsaknad av fantasi. 
Svar på tråden Jättelite lån trots dålig kreditscore?