• Anonym (Kvinna 49)

Vad ger du din partner i julklapp?

Som frågan lyder, tänkte man kan ju tipsa varandra. Jag ska ge honom en kärleksakt han sent ska glömma;) 

vi har en julkalender för vuxna i år, väldigt trevligt. Tror att han köpt en ny leksak han vill prova på/med mig.

en tanke dök upp att nån gång skulle jag vilja åka på spa med min man, bara han och jag och vara nakna så mycket som möjligt.  få helkroppsmassage samtligt och sedan gå upp på rummet och fortsätta massagen i de intima delarna?

på min sexiga önskelista:

-en helg för oss själva ensamma där vi är nakna och njuter av varandra, räcker med husvagn i skogen.
    -SPA weekend med helkroppsmassage
    -raffiga underkläder 
    - att han slickar mig till orgasm med sin sköna tunga?

• Svar på tråden Vad ger du din partner i julklapp?
  • Anonym (...)

Det där är för mig inga julklappar, förutom spa-vistelsen. Men alla tänker vi olika...

Min partner ska få en vevladdare till mobilen, så att vi alltid ska kunna nå varandra! Fjantigt, men såna är vi! Din klappar är mer vardag för oss :)

• Anonym (Kvinna 49)

?jag var nog lite otydlig i rubriken, var menat som ett sexigt paket. 

ps vi har också sex i vardagen och ja ha har redan borrmaskin, en redig sådan som används flitigt.

men en sexig julklapp kan bli lite extra omtänksamt?

• Anonym (?)

Ingenting - i år igen. Varför ska man byta pengar eller saker med varandra bara för att det är jul?
    Vi har varit tillsammans i typ 8 år och har aldrig någonsin bytt saker med varandra.
    Har köpt/gett pengar till barn i behov istället. Till och med mina barn har tyckt det är bättre.
    Ska jag ha en ny gaming-stol eller ska andra barn få äta ....

• Anonym (Kvinna 49)

Jag var nog otydlig i rubriken tyvärr. (Tänkte det var solklart att det handlade om sex när jag postade i den här gruppen) . en sexig julklapp behöver inte kosta pengar?.

man Kan köpa sexleksaker om man gillar det eller ge en skön stund och säga god jul efteråt, humor är viktigt i sänghalmen.

• Anonym (Kvinna 49)

?inte en gång på 8 år,, kanske dags att du överraskar henne i år? behöver Inte vara något som kostar.. kan skriva eller säga några rader om vad du uppskattar med henne tex.

• Anonym (?)
    Anonym (Kvinna 49) skrev 2022-12-11 21:26:19 följande:

?inte en gång på 8 år,, kanske dags att du överraskar henne i år? behöver Inte vara något som kostar.. kan skriva eller säga några rader om vad du uppskattar med henne tex.

Ett bra råd men ... vi har den kollen på vårat förhållande.
    Är mest skönt att vara lediga och äta god mat tillsammans. 
    Prylar och presenter .... nää, vi kan köpa det vi eventuellt vill ha. 
    Bättre att köpa själv och få det man vill ha kan jag tycka.
  • Anonym (Kvinna 49)

Ett sexigt julklappstips kan vara geishakulor, njutbart för både mannen o kvinnan under penetreringen,, vanliga spelkulor borde funka om det inte får kosta något.

• Anonym (?)
    Anonym (Kvinna 49) skrev 2022-12-11 21:46:09 följande:

Ett sexigt julklappstips kan vara geishakulor, njutbart för både mannen o kvinnan under penetreringen,, vanliga spelkulor borde funka om det inte får kosta något.

Provat det, provat radiostyrt ägg, vinklad kudde, vibrator, pungrem, ett antal olika glid, men det som funkat bäst är en siliconpiska dom vi använder på hela henne.
  • Anonym (A)

Vi vuxna ger inte varandra julklappar.

• Anonym (?)
    Anonym (A) skrev 2022-12-11 22:18:44 följande:

Vi vuxna ger inte varandra julklappar.

Som sagt - inte vi heller!
    Man kan ju överraska varandra vid något annat tillfälle istället ....
  • Anonym (A)
    Anonym (?) skrev 2022-12-11 22:25:19 följande:
    Som sagt - inte vi heller!
    Man kan ju överraska varandra vid något annat tillfälle istället ....
    Det tycker jag med.
  • Postman

Vi ger inte varandra julklapp heller. Är det nåt vi vill ha så köper vi det själva.

• Anonym (Tomten)

Min fru får en Lovense Lush 3 och en analplugg som hon önskat sig.
    Jag får nöjet att använda dem på henne.
    Intima julklappar är viktiga och håller sexlivet igång.

• Anonym (Freja)

Han får en bok, air pods samt att n skjorta <3

• Anonym (Kvinna 49)

Tomten o Anton ?låter fint med något extra👍👍

• Anonym (isch)

Hon nya trosor så att vi kan slänga några gamla trasiga...

Svar på tråden Vad ger du din partner i julklapp?