• Epidemiya

    Tolkningshjälp, konstiga resultat denna cykel

    Jag fick så konstiga resultat på ägglossningstesten denna månad (brukar ha två dagar där det ger utslag). Har nu fått svagt plus på graviditetstest, men är orolig att hCGn inte är så hög som den borde vara. Min cykel är normalt 34-35 dagar och jag har fått tydliga + på BIM vid två tidigare graviditeter. Är 29 år och i god fysisk form, utan sjukdomar vad jag känner till. Satte x där maken och jag hade sex. 

    När hade jag ägglossning? Dag 22-23 brukar testen vara som starkast. Hur är chansen för min graviditet?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-12-13 08:44
    Edit: Graviditetstesten är från kl.6 och 14 den 12/12 resp 8 idag.

  • Svar på tråden Tolkningshjälp, konstiga resultat denna cykel
  • Swave
    Epidemiya skrev 2022-12-13 08:42:34 följande:
    Tolkningshjälp, konstiga resultat denna cykel

    Jag fick så konstiga resultat på ägglossningstesten denna månad (brukar ha två dagar där det ger utslag). Har nu fått svagt plus på graviditetstest, men är orolig att hCGn inte är så hög som den borde vara. Min cykel är normalt 34-35 dagar och jag har fått tydliga + på BIM vid två tidigare graviditeter. Är 29 år och i god fysisk form, utan sjukdomar vad jag känner till. Satte x där maken och jag hade sex. 

    När hade jag ägglossning? Dag 22-23 brukar testen vara som starkast. Hur är chansen för min graviditet?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-12-13 08:44
    Edit: Graviditetstesten är från kl.6 och 14 den 12/12 resp 8 idag.


    Skulle definitivt tro att du är gravid. Grattis!
Svar på tråden Tolkningshjälp, konstiga resultat denna cykel