• Anonym (K2)

Blir man tajtare där nere av användning av knipkulor???

Ja det är frågan det. Tycker att jag blivit så "slapp" där nere efter två förlossningar på mindre än 2 år. Blir man tajtare där nere eller tränas bara själva knipmuskeln upp?

Tacksam för svar.

(Knipkulorna är redan inhandlade och har använts flitigt i två dagar )

• Svar på tråden Blir man tajtare där nere av användning av knipkulor???
  • Anonym (K2)

Puffar lite i hopp om svar...

• Anonym (K2)

19 klick och ingen som vet?

• låle

Det är klart du blir man tränar ju upp musklerna det är ju som med armmusklerna tränar du dom inte eller inte använder dom så blir du slapp samma sak gäller ju musklerna i underlivet.

• låle

Nej nu va ja för snabb med att läsa ditt inlägg sorry fortsätt att använda kulorna det är ju knipmusklerna som är musklerna där nere hoppas att ja gjorde mig förståd

• Anonym (K2)

Så då finns det alltid hopp! Tackar!!!

• låle

jajamen det hjälpte mig Lycka till!

• Anonym (K2)
    Kan man förresten knipa "fel"? Om kulorna ligger kvar så gör jag väl rätt?
  • Anonym (Köpglad)

Jag märker ingen skillnad så länge de ligger kvar i asken i alla fall...

• Anonym (K2)

Ha ha ha! Kvar i muttan då...

• Anonym (K2)

Puffar lite för att få höra om jag gör rätt... Om kulorna stannar kvar inne i slidan, kniper jag rätt då?

• MallanFrallan

Ja då borde det vara rätt annars kan man knipa av kiss strålen för att kolla att man kniper rätt!
    Lycka till med knipandet

• Anonym (K2)

Tack MallanFrallan, då gör jag antagligen rätt iallafall

• Anonym (undrar..)

ska man knipa konstant när man har knipkulorna eller bara ha som i, så att säga?

var kan man inhandla kulorna? har tänkt länge nu att jag måste träna dom små musklerna dags att agera!

• Anonym (thihi)

Jag har läst nånstans att den bästa knipövningen av dom alla är att få orgasm. Så jag har struntat i inhandlandet av knipkulor nu och leker lite oftare med mig själv istället *fniss*
    Sen jag fått barn så har jag annars haft ett begränsat sexliv och ingen lust men nu börjar det komma tillbaka Har även haft problem att hålla tätt när jag nyser men det kanske också blir bätter nu!
    Ska kolla upp vars jag läste det där och återkomma

Svar på tråden Blir man tajtare där nere av användning av knipkulor???