• Malinn81

    Dyrare än vad de står att handla på shein? Sverige

    Hittade några fina tavlor till barnen.  Frågan är då om det blir dyrare  dörifrån med shipping och andra avgifter. Köpte från någon utlänsk sida en gång och betalde varan och frakten men  när de drog pengar  i kassan så togs de en ytterligare avgift på 180kr eller nåt sådant. Så nu ville jag kola med andra först om någon köpt där om det är lungt så jag inte får en större summa..

    Jag tänkte fråga er med vad är er åsikt, om barnen inte har egen tv på rummet utan att tavlorna sitter där men att de spelar  vardagsrummet. Passar tavlorna ändå?

  • Svar på tråden Dyrare än vad de står att handla på shein? Sverige
  • Kiyah

    Har handlat från Shein flera gånger och har bara betalat för det jag köpt + frakt som man ser när man ska betala.

  • gVasa

    Mina barn bryr sig inte om tavlor. Min dotter klagade när jag satte upp en tavla i hennes rum för hon gillar tydligen "när väggen är tom". När jag sa att det blir finare med en tavla sa hon att det är vad du tycker och inte vad jag tycker. Ibland slår barnen huvudet rätt på spiken. Var det för min skull eller för dotterns skull jag köpte en tavla (som någon i ett helt annat land massproducerat för en slavlön) som min dotter ändå inte ville ha?

    För att svara på din fråga, hade inte köpt från Shein. Barnen får ibland skriva ut egna bilder på skrivaren och så kan vi rama in dom.

Svar på tråden Dyrare än vad de står att handla på shein? Sverige