• Toikatoika

Äl-test positivt?? Hjälp

Är detta test positivt? Har testat sen i tisdags nu och i torsdags och fredags började strecket synas svagt (de första var helt blanka). Dock enligt RFSUs äl tester är ju ett svagt streck detsamma som ett blankt test. Nu testade jag idag och fick ett väldigt starkt streck jämfört med de tidigare. Men det är ändå inte lika starkt som kontroll strecket? Kan jag ändå tolka detta som positivt? Eller bara stegring? 

• Svar på tråden Äl-test positivt?? Hjälp
  • Sofiams

Jag har egentligen samma fråga - ny på det här så vet inte hur detta ska tolkas? Tillräckligt starkt för positivt eller krävs mer? 
  • Önskarsyskon2023
    Sofiams skrev 2022-12-22 16:07:51 följande:

Jag har egentligen samma fråga - ny på det här så vet inte hur detta ska tolkas? Tillräckligt starkt för positivt eller krävs mer? 

Första gången för mig också så tänker att de här kanske kan hjälpa. (min egen). för när jag fick positivt så fattade jag hur lite de kan skilja. Men när man ser de sågär blir det tydligt! så inom väldigt kort skulle jag säga!
  • Önskarsyskon2023

Kan va upplösningen på din bild me som gör att de syns lite sämre kanske. hade jag varit du hade jag myst på de närmsta dagarna och fortsatt testa också! För att se! 

Svar på tråden Äl-test positivt?? Hjälp