• Anonym (Kautur)

Vem är kåtast i ert förhållande?

Vem är kåtast i ert förhållande enligt dig? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är kåtast i ert förhållande?
  • Nutid
    Glad Bara den som är sexuellt frustrerande svarar på en sån fråga.
  • Anonym (:( stämmer nog tyvärr)
    Nutid skrev 2022-12-23 00:58:44 följande:
    Glad Bara den som är sexuellt frustrerande svarar på en sån fråga.
    Ligger nog någonting i det. Jag har inte ens en man, såg tråden och nappade direkt. Jag är vaken så här tidigt pga sömnproblem som kanske delvis har med sexuell frustration att göra.

I min relation med min dildo så är han kåtast ändå. Han lider av prematur ejakulation och jag har inte ens sett honom slak, för så fort jag tittar på honom så blir han styv direkt. Den går från slak till styv så snabbt att det inte ens går att se. Eller så känner vi varandra så väl att han redan vet på förhand kanske några minuter innan att han skall plockas fram och blir styv bara av förväntan. Kan vara så med. Han tycker jag är väldigt sexig det är uppenbart.

Jag har dessutom inrett hans låda han vilar upp sig mellan varven i.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (:( stämmer nog tyvärr) skrev 2022-12-23 05:48:18 följande:
    Ligger nog någonting i det. Jag har inte ens en man, såg tråden och nappade direkt. Jag är vaken så här tidigt pga sömnproblem som kanske delvis har med sexuell frustration att göra.

I min relation med min dildo så är han kåtast ändå. Han lider av prematur ejakulation och jag har inte ens sett honom slak, för så fort jag tittar på honom så blir han styv direkt. Den går från slak till styv så snabbt att det inte ens går att se. Eller så känner vi varandra så väl att han redan vet på förhand kanske några minuter innan att han skall plockas fram och blir styv bara av förväntan. Kan vara så med. Han tycker jag är väldigt sexig det är uppenbart.

Jag har dessutom inrett hans låda han vilar upp sig mellan varven i.
    Det kan ju vara så att han inte är den kåtaste i er relation -  men däremot den mest plikttrogne. 

Han kanske inte alls trivs med att alltid bli objektifierad men känner sig tvingad att alltid vara redo och tillgänglig när han får komma fram ur sin låda.

Kanske ska du, förutom att inreda hans låda, ochså ägna mer tid åt relationsskapande aktiviteter förutom när ni möts i de rent sexuella sammanhangen. Kanske han ska få vara med i din vardag mer, hänga med när du går på stan eller är ute och tränar och varför inte även introduceras för släkten.

Att han blir bekräftad att han är en viktig del av ditt liv skulle säkert göra honom väl. Du har ju ett gyllene tillfälle att presentera/ introducera honom för släkten så här i samband med julhelgen...?

Mvh 

/ Nyfiken man som inte känner sig hotad men kanske lite avundsjuk på din partner som så väl vet sin plats i er relation. Jag försöker hela tiden hitta min plats i min partners tillvaro och är gärna plikttrogen men får erkänna att jag under stundom tappar den ungdomliga styvheten som tidigare fanns att alltid vara redo när hennes lust faller på...
  • Anonym (Kukdraken)

Seriöst? Alla vet ju vilka som är kåtast!

• Anonym (:( stämmer nog tyvärr)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2022-12-23 08:24:18 följande:
    Det kan ju vara så att han inte är den kåtaste i er relation -  men däremot den mest plikttrogne. 

Han kanske inte alls trivs med att alltid bli objektifierad men känner sig tvingad att alltid vara redo och tillgänglig när han får komma fram ur sin låda.

Kanske ska du, förutom att inreda hans låda, ochså ägna mer tid åt relationsskapande aktiviteter förutom när ni möts i de rent sexuella sammanhangen. Kanske han ska få vara med i din vardag mer, hänga med när du går på stan eller är ute och tränar och varför inte även introduceras för släkten.

Att han blir bekräftad att han är en viktig del av ditt liv skulle säkert göra honom väl. Du har ju ett gyllene tillfälle att presentera/ introducera honom för släkten så här i samband med julhelgen...?

Mvh 

/ Nyfiken man som inte känner sig hotad men kanske lite avundsjuk på din partner som så väl vet sin plats i er relation. Jag försöker hela tiden hitta min plats i min partners tillvaro och är gärna plikttrogen men får erkänna att jag under stundom tappar den ungdomliga styvheten som tidigare fanns att alltid vara redo när hennes lust faller på...
    Han är med en del i vardagen ändå. Jag kan pussa på honom eller bara göra det skönt för honom också utan att själv behöva något. Han har en liten behållare med en pump som känns typ som en sån man använder vid vaxpropp i örat man trycker på så att han kan ejakulera. Ibland leker jag att han är en pistol så han är multifunktionell och inte bara en dildo.

Jag försökte även få med honom att inreda lådan men då han ville sätta upp en Carlsberg öl etikett som tavla och en svensk flagga så blev han för SD:aktig för att få bli betrodd med det. Jag tänker mig att han är då där lite dum och trashig, gillar dåliga actionfilmer, billig öl, skräpmat och inte så PK men att han är väldigt snäll ändå.
  • Anonym (Kvinna, 35+)

Skulle kunna ligga dagligen men mannen nöjer sig med 4-5 ggr/månad. 

• Anonym (Man 45)
    Anonym (Kvinna, 35+) skrev 2022-12-23 13:31:10 följande:

Skulle kunna ligga dagligen men mannen nöjer sig med 4-5 ggr/månad. 

Skulle kunna ligga dagligen men kvinnan nöjer sig med 1-2 ggr/år Skäms
  • Anonym (Kvinna, 35+)
    Anonym (Man 45) skrev 2022-12-23 13:52:40 följande:
    Skulle kunna ligga dagligen men kvinnan nöjer sig med 1-2 ggr/år Skäms
    Men du är okej med det förmodar jag?
  • Anonym (Man 45)
    Anonym (Kvinna, 35+) skrev 2022-12-23 15:21:59 följande:
    Men du är okej med det förmodar jag?
    okej, nej det är jag egentligen inte. Jag har väl försökt med olika angreppsätt. Gå till gymmet för att få en snyggare kropp, städa, massera henne, komplimanger, blommor.....

Svårt och jag har inte lyckats ännu.
  • Anonym (frustrerad)
    Anonym (Man 45) skrev 2022-12-23 15:29:54 följande:
    okej, nej det är jag egentligen inte. Jag har väl försökt med olika angreppsätt. Gå till gymmet för att få en snyggare kropp, städa, massera henne, komplimanger, blommor.....

Svårt och jag har inte lyckats ännu.
    Är i liknande situation.

För att va lite positiv skulle jag säga att den sexuella frustrationen har hjälpt mig komma igång och hålla igång med träningen. Visst, fortfarande inte mer sex men min kropp mår väldigt bra av träningen så det är ju positivt Skrattande
Svar på tråden Vem är kåtast i ert förhållande?