• Anonym (Svårt att hitta)

Var köper ni sexiga underkläder med stor bhstorlek?

Jag tänkte köpa mej nåt nytt att överaska med hemma. Denna gången vill jag köpa nån bh med öppna kupor. Problemet är att jag har storlek 70G men hittar mest i storlekar som S M och L... Jag behöver riktiga bh storlekar för om jag testar en L för att brösten kanske ska få plats, så skulle jag nog drunkna i omkretsen. Har ni tips vart ni som opererat er köper era kläder,just sexiga underkläder för speciella tillfällen? Vanliga bhställen har jag koll på men just lite porrigare?

• Svar på tråden Var köper ni sexiga underkläder med stor bhstorlek?
  • Anonym (Camilla)
    Anonym (Svårt att hitta) skrev 2022-12-26 01:05:15 följande:
    Var köper ni sexiga underkläder med stor bhstorlek?

Jag tänkte köpa mej nåt nytt att överaska med hemma. Denna gången vill jag köpa nån bh med öppna kupor. Problemet är att jag har storlek 70G men hittar mest i storlekar som S M och L... Jag behöver riktiga bh storlekar för om jag testar en L för att brösten kanske ska få plats, så skulle jag nog drunkna i omkretsen. Har ni tips vart ni som opererat er köper era kläder,just sexiga underkläder för speciella tillfällen? Vanliga bhställen har jag koll på men just lite porrigare?

Bra initiativ och överraskning för din partner - det kommer garanterat att uppskattas!

Jag har eleganta underkläder från Obsessive, Anais, Axami, Aubade och Escora bl a 1/2 och 1/4 bh.

Jag drar 70 D - E, så jag föredrar med bygel.

Ganska ofta beställer jag ett set med (öppna) trosor och höftisar + matchande läckra tunna strumpor till.

Finns på nätet, då ut och kolla nu när det är rea!

Lycka till och berätta gärna vad det blev och hur det gick Tungan ute
  • Anonym (75E)

bravissimo.com är ett ställe, de börjar på D-kupa och uppåt.

I London finns deras butiker på flera ställen.

• Robert Mitchum

Jag köpte lite utrustning på Pistill på Drottninggatan i Sthlm till min flickvän som har 65G, med den storleken finns det inte mycket att välja på. Men jag köpte en bh med öppna kupor och som den charmiga expediten sa: ?Det är en tacksam modell när man är så bystig?. Så är det juFlört

• Anonym (Camilla)

Hur gick det för dig? Vad har du hittat fram till?

• Gaskarl
    Robert Mitchum skrev 2022-12-27 09:20:55 följande:

Jag köpte lite utrustning på Pistill på Drottninggatan i Sthlm till min flickvän som har 65G, med den storleken finns det inte mycket att välja på. Men jag köpte en bh med öppna kupor och som den charmiga expediten sa: ?Det är en tacksam modell när man är så bystig?. Så är det juFlört

Hade möjligen expiditen glasögon.
  • Anonym (Svårt att hitta)

Camilla, tror du missförstått lite mitt problem😉Jag behöver tips på bra sidor som har sexiga underkläder med riktiga storlekar inte bara mest small,medium o large. Det är inte heller eleganta grejer jag är ute efter eller märken, utan bra sidor helt enkelt. Beställt mycket i min dag men utbudet är inte så stort när man är smal men jag hyfsat stora brön. Då funkar varken small eller large.... så vet du nån bra sida med just detta?😃

• Anonym (Camilla)
    Anonym (Svårt att hitta) skrev 2022-12-30 00:45:30 följande:

Camilla, tror du missförstått lite mitt problem😉Jag behöver tips på bra sidor som har sexiga underkläder med riktiga storlekar inte bara mest small,medium o large. Det är inte heller eleganta grejer jag är ute efter eller märken, utan bra sidor helt enkelt. Beställt mycket i min dag men utbudet är inte så stort när man är smal men jag hyfsat stora brön. Då funkar varken small eller large.... så vet du nån bra sida med just detta?😃

Ok då förstår jag bättre.

Här i Göteborg finns Aviani som är urduktiga på personlig service speciellt med fokus på BH och riktigt snygga lyxiga underkläder.

aviani.se/

Kontakta dem och hör hur de kan hjälpa dig.
Svar på tråden Var köper ni sexiga underkläder med stor bhstorlek?