• Anonym (Sugfunderaren)

Till tjejer/kvinnor: Suger ni av er respektive?

Ja, frågan till er hetrokvinnor är om ni suger av er respektive? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Till tjejer/kvinnor: Suger ni av er respektive?
  • Anonym (Jossan)

Älskar att suga min sambos stora härliga kuk. Älskar när han kommer i min mun och sväljer allt! Tungan ute

• Anonym (äckligt)

ärligt, smaken är vidrig och kan inte förstå varför det är så viktigt för män att kvinnor ska behöva göra detta? Jag tvingar inte min man att slicka mig, det gör han frivilligt ändå. Han vill gärna att jag suger honom, och påstår att hans högsta dröm är att få spruta mig i munnen.

Glöm det säger jag, får kräkreflexer bara av att känna spermasmaken i munnen.....

• Anonym (B)

Nej det gör jag inte.

• Anonym (Quinna 50+)

Av olika medicinska skäl kan vi inte ha samlag. Vi har bara oralsex vilket funkar utmärkt. Mannen slickar mig till orgasm och jag suger gärna kuk. Älskar att känna kuken växa i min mun. Dock gillar jag inte spermasmaken utan han får spruta utanför gärna på min kropp. Jag känner när han är på väg och då slutar jag suga och låter honom komma. Vi är båda nöjda trots att kuken inte får komma in i fittan

• Anonym (Saknar det)

Jag är singel. Jag saknar faktiskt det mer än sex, att få ge en man jag älskar sex med munnen. Missbrukar nästan korv med bröd till för lat för att laga normal mat till middags-mat av den anledningen. 

Är nog min favorithobby ändå, är inte gjord för att vara singel alls utan kan bara må bra i relation känns det som. 

• Anonym (Ja)
    Anonym (Saknar det) skrev 2022-12-27 17:18:07 följande:

Jag är singel. Jag saknar faktiskt det mer än sex, att få ge en man jag älskar sex med munnen. Missbrukar nästan korv med bröd till för lat för att laga normal mat till middags-mat av den anledningen. 

Är nog min favorithobby ändå, är inte gjord för att vara singel alls utan kan bara må bra i relation känns det som. 

Du kommer att göra någon man väldigt lycklig. Min sambo vill också suga väldigt ofta och länge, finns inget som gör henne så kåt som när hon har min kuk i munnen.
  • Jim84
    Anonym (äckligt) skrev 2022-12-27 15:43:09 följande:

ärligt, smaken är vidrig och kan inte förstå varför det är så viktigt för män att kvinnor ska behöva göra detta? Jag tvingar inte min man att slicka mig, det gör han frivilligt ändå. Han vill gärna att jag suger honom, och påstår att hans högsta dröm är att få spruta mig i munnen.

Glöm det säger jag, får kräkreflexer bara av att känna spermasmaken i munnen.....

Det kan vara galet skönt, det är anledningen. Det finns ingenting som slår en bra avsugning.
  • Jim84
    Anonym (Saknar det) skrev 2022-12-27 17:18:07 följande:

Det verkar inte helt ovanligt med kvinnor som älskar att suga kuk. Har legat med ett 30-tal och ungefär hälften har både påtalat det och visat det in action.
  • Anonym (Sprutet)

Har en sambo som älskar att suga min kuk. Ta det i munnen o svälja gör hon mer än gärna. Även spruta henne i ansiktet o över hennes stora bröst gillar vi båda. Helt fantastisk är hon! 

• Anonym (Inte)

Nej, jag gör det inte. Men jag tror att majoriteten gör det. Blandat bland kompisar, men de flesta suger nog, ibland åtminstone. Mannens två tidigare flickvänner har gjort det.

Svar på tråden Till tjejer/kvinnor: Suger ni av er respektive?