• Förvirrad000

    Vad vill han?

    Finns en kille som jag träffat via jobbet i ett par år nu, har aldrig funnits nått mellan oss alls förns för ca 6 månader sen då han la till mig på sociala medier. 
    vi började skriva med varandra och har nu skrivit konstant i 6 månader!! Vi ses ett par ggr i månaden via jobbet, vi har då tagit långluncher och kramas, pussas, gosar och ibland grovhånglar vi. Inget sex. 


    har dock inte träffats utanför jobbet nånsin, vi bor ca 20 mil ifrån varandra så inte helt lätt då vi båda har barn osv. 
    jag har frågat ett par ggr men det har aldrig blivit av? han säger att han vill träffa mig och att det kommer, han ska fixa.. men det händer ingenting. 


    vad tror ni han vill? Varför skriver han varje dag och gosar med mig när vi ses? Vi ligger ju inte med varandra så är ju inte sex han vill åt?.  förstår verkligen ingenting. Han håller fast vid mig utan att ens försöka ligga eller ses ?på riktigt? 
    det här tär på mig då jag fått känslor för honom?😔

  • Svar på tråden Vad vill han?
  • Anonym (Justask)

    Han kanske är rädd för att binda sig, han kanske skäms, han kanske är rädd att eran relation kommer förstöras efter sex. Finns flera anledningar så det bästa är att fråga, utan kommunikation så är en relation död enligt mig, så fråga!

  • Anonym (He's just not that into you)

    Måste du verkligen ha TIO trådar om detta???

    Han vill ingenting. Du boostar hans ego och är en kul flört på jobbet, inget annat. Herregud, han vill ju inte ens ligga med dig....

  • Anonym (Spamsi)

    Dagens spamtråd! Vad är meningen med att skriva samma sak om och om igen?

  • Anonym (Justask)

    Varför antar ni att TS har skrivit flera samma trådar med flit? Det första jag tänkte var att OJ här gick något snett och inte att det är med flit 🤣

  • Anonym (´´´)
    Förvirrad000 skrev 2022-12-27 11:36:46 följande:

    Ingen som vill ge lite input till en vilsen själ?😞


    Det finns väl inte så mycket att säga.

    Man brukar säga att "action speaks louder than words" och det stämmer ju. Titta alltså på beteendet, inte vad han säger eller skriver. Att ni "gosar" som du uttrycker det (ja förlåt men det låter så fjantigt Flört  ), är väl för att det går? Du tillåter det och då tar han chansen. 

    Men jag hade inte hoppats mer på detta. Bara att det hållit på i flera år säger ju att det inte blir mer heller. Att ni också bor långt ifrån varann gör inte saken bättre. 

    Jag tror han tycker det är kul bara. ´

    Eller så får du väl fråga mycket mer rakt ut vad det är han håller på med, varför, och hur han tänker. 
  • Anonym (He's just not that into you)
    Förvirrad000 skrev 2022-12-27 11:36:46 följande:

    Ingen som vill ge lite input till en vilsen själ?😞


    Du HAR fått input:
    Anonym (He's just not that into you) skrev 2022-12-26 22:50:54 följande:

    Han vill ingenting. Du boostar hans ego och är en kul flört på jobbet, inget annat. Herregud, han vill ju inte ens ligga med dig....



    Läs detta igen tills du förstår. Du betyder NOLL för honom.
Svar på tråden Vad vill han?