Hur känns det egentligen att suga av någon?
Vad är det med det som är så upphetsande för dig?
Hur är känslan?
Vad är bra och vad kan va dåligt med att suga?
Hur är känslan?
Hur är känslan?
Jag minns första gången. Var förvånad att den kändes så len och mjuk, samtidigt som den var hård. Det kändes naturligt för mig. Jag är nog född till att suga kuk
Jag minns första gången. Var förvånad att den kändes så len och mjuk, samtidigt som den var hård. Det kändes naturligt för mig. Jag är nog född till att suga kuk
Kom att tänka på min kompis som i sin ungdom fick hem en kille och bär hon skulle suga fick hon inte in den i munnen.
Var så stor.
Själv la jag av med att suga vid typ 25. Innan gjorde jag det därför att jag trodde det var ett måste.
Jag känner makt.
Jag styr hans orgasm och ger honom njutning.
Det har jag också alltid undrat. Har fru och barn men skulle vilja testa att suga kuk, så läser gärna hur ni tjejer anser att det är och nöjer mig med det för närvarande
Ibland som att äta prinskorv, ibland som falukorv.
bÖGIGT . hade man jort de i lumben fått man stryk
Känns mysigt/sexigt att ge honom njutning. Men bara en stund. Ingen får spruta i min mun. Som en gigantisk, varm snorlobba med stickig känsla i halsen.
Jag tycker att jag kan känna igenom honom. Blir som nån slags känsla av att hans kropp är min kropp och att jag vagt kan känna att det är skönt, varmt och blött kring "min" (hans) penis i min mun. Att jag smälter in i honom delvis och kan känna delvis vad han känner.
Är väldigt intimt för mig och något jag uppskattar väldigt mycket, men något som känns väldigt otäckt om jag inte älskar honom utan gör det av annat skäl (det var länge sedan nu, känns som ett annat liv som något som hänt någon annan) så något jag inte kunde koppla bort mentalt från och bara göra och få gjort (vilket jag försökte vid de tillfällena, "zona ut" och låtsas jag inte var där...det fungerade med vaginalt sex delvis att "zona ut" och låtsas att det inte hände så att ge oralt kan nog kännas intimare för mig trots att inte mitt eget kön nödvändigtvis är med alls.)
Men normalt sett, oerhört intimt och kärleksfullt och inte något som bara är för hans skull.
Har nog aldrig gillat det, usch. Är 50+ så har ju en del erfarenhet. Lika normalt som att män inte gillar ge oralsex åt kvinnan. Finns annat att mysa med o göra det skönt. Tror många unga känner man MÅSTE gilla det, många vill inte alls ha oralsex men vågar inget säga.