• Svar på tråden VIKTIGT ang barnvagn One Tree Hill - Urban Jungle
  • bäbistokig

Vilken tur att jag inte har tänk köpa en sån...hade jag haft en hade jag nog velat lämna tillbax den. man vågar ju inte sätta sin lille i en vagn där risken finns för olycka..elleR?

• Angelica80

Mm. verkligen skrämmande!!!! Nu har jag inga barn. Än! MEN när jag får så vill jag ju ha en säker barnvagn. och det tror man ju såklart att en barnvagn för 7000:- ska vara!! Herregud vilka klåpare!

• Lilja84
    Kopierar det jag skrev i en annan tråd :

Jag åker aldrig rulltrappa ... jag hasar heller inte upp min barnvagn  för trappor oavsett om det är 3 steg eller 13 .. just för att oavsett vagn kan olyckor ske (jag har emmaljunga) .. jag tycker inte ens om att ha på/av vagnen på bussen egentligen men där har jag inte så mycket val då jag inte har nån bil .

Olyckor kan ske oavsett vagn .. glöm inte det.
  • Angelica80

Lilja84: Självklart kan det det. MEN nu var ju detta ett problem med dessa barnvagnar då de där plastgrejerna till handtagen inte tålde kyla. Och det ser jag som rätt allvarligt....

• Lilja84
    Angelica80 , det är klart det är allvarligt , påstår inget annat , men att handtag kan gå av eller hjul lossna osv kan hända vilken vagn som helst , jag tror det är lite hysteri runt just UJ pga dom har lovordats så himla mycket precis som BB av både privat personer & företaget  och att priset är som det är. (hoppas du förstår vad jag menar)

Och jag är som sagt INTE ägare av varken UJ eller BB .
  • Angelica80

Lilja84: Ja det är väl såklart att allt kan gå sönder =))
    Tycker bara att såna viktiga grejer bör inte gå sönder så lätt iaf.
    Jadå. Förstår vad du menar

Svar på tråden VIKTIGT ang barnvagn One Tree Hill - Urban Jungle