Gravtest Clearblue

Kan ju inte bli ett tydligare plus. Varför är du förvirrad?
Åhh är det sant???
Så det ska se ut så på testet om man är gravid? För båda stickorna visar ju likadant
Åhh är det sant???
Så det ska se ut så på testet om man är gravid? För båda stickorna visar ju likadant
Anledningen till varför jag blev förvirrad är för att jag trodde att det är det vågräta strecket som ska vara knallblått och inte det lodräta? Så det är alltså det lodräta strecket som ska visa knallblått å jag är alltså gravid?? Woow
Förlåt om jag verkar lite koko tjejer
Anledningen till varför jag blev förvirrad är för att jag trodde att det är det vågräta strecket som ska vara knallblått och inte det lodräta? Så det är alltså det lodräta strecket som ska visa knallblått å jag är alltså gravid?? Woow
Förlåt om jag verkar lite koko tjejer
Du behöver absolut inte be om ursäkt, och du är inte dum på något vis! Det vågräta strecket dyker alltid upp då det är kontrollstreck. Om man inte är gravid syns det alltså ändå och ser ut som ett minus = inte gravid. Är man däremot gravid synd även ett lodrätt streck som kallas teststreck. Det strecket blir starkare ju längre gången man är, men har såklart en max-gräns i styrka. Det brukar kallas för att ?plussa? när man testar positivt för en graviditet, på testet du tagit bildar strecken ett plus om man är gravid - vilket det gjort för dig.
Om detta är något önskvärt från din sida skickar jag med ett stort grattis, om inte hoppas jag att allt löser sig på bästa möjliga sätt för dig!
Åhh tack så mycket fina svansmamman för att du förklarade så fint å bra för mig!!! Kunde inte blivit gladare😍Jag är så taggad på att bli mamma😍 Men en sista fråga bästa du,,, hur kan jag då nu veta vilken vecka jag är i? Tusen tusen tack för dina fina svar❤️All kärlek till dig!!!