• Aassn61

    Jobb på Burger king

    Ska på intervju för Burger king och satsar att jag kommer få det. För er som jobbat där, vad ska jag förbereda mig för? 


    hur går introduktionen till, vad gör man oftast första passet, hur funkar arbetstiderna, kan man jobba natt om man är nyanställd eller måste man vara specifikt erfaren? 


    åker buss nämligen, kan komma långt innan Burger king öppnar, men senast jag kan jobba är 22:25, är det okej? Kan jag istället var satt på dags pass eller natt? ????

    jag får minst ångest när jag kan så mycket som möjligt, så skriv gärna absolut allt ni kan! Tips, sånt! Eran erfarenhet som nybörjare.

    tack!!

  • Svar på tråden Jobb på Burger king
  • Anonym (Gamla morsan)

    En snabbmatsrestaurang är ett bra jobb.
    Har du ätit där och lite spanat lite på hur de jobbar annars tycker jag du ska göra ett besök där.
    Nattjobb nja min syster jobbade hos konkurrenterna i sin ungdom och jobbade bla natt. Då var det ju vara att åka morgonbussen hem.

  • Anonym (Donken)

    Nu är det typ 100 år sedan jag jobbade på snabbmatsrestaurang (McDonald´s). Eller åtminstone typ 20 år sedanFlört
    Kommer ihåg det som att man fick väldigt bra introduktion! Vi var flera nya samtidigt som fick sitta i ett rum med en arbetsledare och lära oss om hamburgarna, vad som skulle på vilken burgare osv Sen lite rundvisning. Efter det fick vi lära oss göra hamburgarna och det var det vi började med som steg 1 innan vi fick lära oss kassan. Kommer inte riktigt ihåg arbetstiderna, men det var inte en dygnet runt-öppen restaurang så natt jobbade vi aldrig. Däremot till ganska sent...

    Lycka till!

Svar på tråden Jobb på Burger king