• Hercolubus

    Astrala Resor, Evolution, Gnosis & Hur man etablerar kontakt med våra "rymdgrannar"

    Jag vill inleda med att jag varken är någon "Mästare", "Guru" eller tillhör de högre hierarkierna. Jag är bara en student och medmänniska precis som majoriteten av alla andra här på jordens skola, en student som gärna vill dela med sig av sina nycklar så att nya dörrar kan öppnas för de som ännu inte har öppnat dem.

    Sedan väldigt ung ålder har jag blivit introducerad till och praktiserat Astral Separation (Astral Projection), självobservation, meditation och eliminering av psykologiska defekter/egot m.m. Med tiden så har jag till slut även etablerat kontakt med mer evolverat liv/våra grannar som är här och försöker hjälpa de som klättrar och jobbar med sig själva. De har till en början bara dykt upp i den Astrala dimensionen (5e dimensionen), men dyker numera även upp här i den fysiska dimensionen (3e dimensionen). Mitt hopp med detta inlägg är att den som är intresserad, på egen hand (utan att söka sig till någon guru eller grupp), ska ta nycklarna och öppna dörren som leder till kontakt med våra grannar, medvetandets uppvaknande, astrala resor, gnosis och evolution.