-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Till hetrokillar/män. Tycker ni om att få en avsugning av er partner?
-
Vill gärna se när hon sväljer min Partner.
-
Väldigt skönt och upphetsande. Älskar det.
-
Ännu en viktig undersökning
-
Ja det är skönt, för mig ett sexuellt måste annars funkar inte sexet för mig.
Sprut i mun och ansikte är också viktigt för mig. -
Är det bästa, för att bli avsugen är så kravlöst. Man behöver inte prestera, man behöver inte hålla ut och hon kan ändå inte få orgasm i munnen, så man kan bara koppla av och själv njuta.
Det kanske man skulle kunna göra i vaginan med, men då blir hon sur för hon förväntar sig en egen orgasm och misslyckas man med det är man dålig, så det vågar man inte göra där. Blir alltid att man inte tillåter sig njuta fullt ut själv vid samlag.
Av den anledningen är jag inte så förtjust i att bli sugen som en del i förspel, för då är man halvvägs till orgasm . Eventuell orgasm man ger henne oralt innan räknas inte, hon blir sur ändå om samlaget inte är tillräckligt bra. -
Tråkig brud du har som blir surAnonym (Det bästa) skrev 2023-01-06 16:32:24 följande:
Är det bästa, för att bli avsugen är så kravlöst. Man behöver inte prestera, man behöver inte hålla ut och hon kan ändå inte få orgasm i munnen, så man kan bara koppla av och själv njuta.
Det kanske man skulle kunna göra i vaginan med, men då blir hon sur för hon förväntar sig en egen orgasm och misslyckas man med det är man dålig, så det vågar man inte göra där. Blir alltid att man inte tillåter sig njuta fullt ut själv vid samlag.
Av den anledningen är jag inte så förtjust i att bli sugen som en del i förspel, för då är man halvvägs till orgasm . Eventuell orgasm man ger henne oralt innan räknas inte, hon blir sur ändå om samlaget inte är tillräckligt bra.
-
Min tjej sväljer sällan men när hon gör det, det är något speciellt. Hon suger dock av mig ofta då hon går igång på det. Hon blir alldeles våt bara av att få suga mig en srund.
-
Hon har sexuella krav. Hon vill också få orgasm, helst både före och under samlag. Före är ganska lätt, men svårare under samlag när jag inte får fuska och smeka henne samtidigt och att det inte räknas då. Kan bli lite ångestladdat att känna att nu kan jag nog inte hålla så mycket längre, därför fuska men att det då inte räknas. Så samlag är givetvis skönt, men inte så skönt som jag tror det skulle kunna vara utan pressen och kraven.Anonym (MR klister) skrev 2023-01-06 16:37:56 följande:Tråkig brud du har som blir sur
Så att bli avsugen är verkligen min grej, känner att det just är för mig jag behöver inte prestera och att jag kan tillåta mig att njuta fullt ut då.
Men hon är underbar på många andra sätt. -
Helt klart skönt att bli avsugen, mitt "problem" är bara att orgasmen nästan blir för intensivt. Föredrar isåfall en oljerunk, om det nu inte ska liggas.
-
Älskar när hon sväljer. Men det är ingen mening med att hon sväljer om hon inte tycker om det. Då finns det många andra sätt eller ställen det går att spruta på och inuti istället.