• Fajjer

    Vad betyder Ärende: 499495 0

    Jag fick ett mail från Familjeliv idag där det står: "Ärende: 499495 0."

    Vad innebär det? Har jag gjort något fel? Jag drack 12 stycken Åbro 7,3% igår så jag har minnesluckor och vet ej om jag kanske skapat en opassande tråd! Rynkar på näsan

    Riskerar jag att bli avstängd eller varnad? Fast jag minns inte vad jag har gjort.

    Familjeliv borde vara tydligare. Att enbart skicka ett mail där det står: "
    Ärende: 499495 0" säger mig ingenting. Dom borde skriva en anledning till ärendet.

  • Svar på tråden Vad betyder Ärende: 499495 0
  • Guldnovan

    Ibland står bara det och ibland kommer förklaringen i samma meddelande eller i ett eget lite senare. Något du skrivit är troligen raderat pga att det strider mot reglerna (och någon anmält). Du är ju inte avstängd (ännu)  eftersom du skriver nu. 

  • Fajjer
    Tow2Mater skrev 2023-01-06 21:38:29 följande:

    Kanske mattråden du postade igår...


    Vad postade jag för mattråd igår menar du? Jag var dyngrak igår på 12 Åbro 7,3% så jag minns inte! Rynkar på näsan

    Jag får nog hålla mig borta från Familjeliv på fyllan.
  • Fajjer
    Guldnovan skrev 2023-01-06 21:11:25 följande:

    Ibland står bara det och ibland kommer förklaringen i samma meddelande eller i ett eget lite senare. Något du skrivit är troligen raderat pga att det strider mot reglerna (och någon anmält). Du är ju inte avstängd (ännu)  eftersom du skriver nu. 


    Jag är ju som sagt kvar här, så vi får se om jag blir avstängd senare eller om jag får vara kvar. Jag ska sluta hänga på familjeliv på fyllan. Det blir bara kaos då. :P
Svar på tråden Vad betyder Ärende: 499495 0