• Anonym (Förtvivlad mamma)

    Clomid (pregotime)

    Jag under om någon har clomid tabletter kvar som ni inte är i behov av? 


     


     

  • Svar på tråden Clomid (pregotime)
  • Anonym (Gyn)

    Pergo används inte längre. Kontakta en fertilitetsläkare för korrekt medicin.

  • Anonym (Malin)

    Det som används nu heter Letrozol, och man ska inte ta receptbelagda läkemedel utan att det är utskrivet till dig av läkaren.

  • Anonym (Förtvivlad mamma)

    Tack för omtanken, men behöver inte veta vad jag inte bör göra. BMI kravet kommer jag inte under även om jag inte ens är stor. Utan det är muskler. Har tagit detta innan och har funkat. Så snälla håll er till min fråga. 


    Så efterlyser någon med tabletter över, då g*ldph*ama inte levererar längre. Jag kommer göra Vul efter kuren. 

  • Anonym (Gyn)

    Man ska absolut inte ta nån annans medicin. Eftersom medicinen dessutom inte används sen länge skulle det bara finnas gammal medicin nån ev. har kvar.

  • Melsson

    Går du privat och dom ser att du inte är extremt överviktig utan mest muskler har jag extremt svårt att tro dom skulle neka :)

  • Anonym (Malin)
    Anonym (Förtvivlad mamma) skrev 2023-01-09 14:42:02 följande:

    Tack för omtanken, men behöver inte veta vad jag inte bör göra. BMI kravet kommer jag inte under även om jag inte ens är stor. Utan det är muskler. Har tagit detta innan och har funkat. Så snälla håll er till min fråga. 


    Så efterlyser någon med tabletter över, då g*ldph*ama inte levererar längre. Jag kommer göra Vul efter kuren. 


    Problemet är ju att medicinen du efterfrågar inte finns kvar, samt att man aldrig ska ta någon annans tabletter..
Svar på tråden Clomid (pregotime)