• Anonym (Tuva)

Problem att hitta någon på Tinder?

Jag har själv tidigare varit ute i dejtingvärlden med typ Tinder. Är kvinna och ja jag tyckte det va väldigt tufft. 

Många kunde skriva direkt frågor om jag ville suga deras kön, om jag tar den i tvåan eller personer som först verkade helt normala och när vi prata om att ses så fråga killarna om helkroppsbilder naken så dom vet hur man ser ut. 

Men så satt jag och en tjejkompis och prata om detta, marknaden för oss kvinnor på Tinder. En man lägger sig då i och uttrycker att alla han pratar med på Tinder vill att han köper sex av dom?..

Är detta verkligen ett vanligt problem? 

Går det verkligen att hitta något seriöst där? 

• Svar på tråden Problem att hitta någon på Tinder?
  • Anonym (En del verkar göra det)

Men dom flesta säger att det är en liggsida. Jag skrev till två kvinnor och vi pratade inget om sex. Dom slutade svara efter nån dag, tyckte kanske jag var för tråkig.
    Sen så skrev två kvinnor till mig och vi pratade inte heller om sex. Vi önskade varann lycka till då avståndet var för stort.
    I samtliga fall när jag pratat med kvinnor på nätet så var det dom som började prata sex.

• Anonym (En del verkar göra det)
    Anonym (En del verkar göra det) skrev 2023-01-09 10:40:34 följande:

Men dom flesta säger att det är en liggsida. Jag skrev till två kvinnor och vi pratade inget om sex. Dom slutade svara efter nån dag, tyckte kanske jag var för tråkig.
    Sen så skrev två kvinnor till mig och vi pratade inte heller om sex. Vi önskade varann lycka till då avståndet var för stort.
    I samtliga fall när jag pratat med kvinnor på nätet så var det dom som började prata sex.

Just ja, jag har aldrig skickat dickpics till kvinnor. Men några kvinnor ville skicka bilder på sina bröst och en visade sig naken i cam. Det var deras initiativ. Jag efterfrågade inte det.
    Här skulle det vara intressant att höra vad kvinnor tycker om det?
  • Anonym (C)

Det finns vettiga män på Tinder men de tenderat försvinna i skogen av drägg och tölpar som helt klart dominerar där.

Svar på tråden Problem att hitta någon på Tinder?