• Anonym (IngenMatch)

Får inga matchingar på tinder, bara likes?

Har inte fått en enda matchning på snart ett år, får bara likes av tjejer men typ 1-2 per månad om ens de. Nu kan ni ju inte se mina bilder eller så men har vanliga bilder på min inget speciellt där man ser mig, vem jag är och mina intressen typ. Frågat vissa tjejkompisar och de säger att bilderna är bra och ibland bättre än andra killars bilder, om de inte ljuger förstås. Är det värt att byta ut bilderna jag har för att se om det gör någon skillnad?

Vad kan detta bero på att jag får så få matchningar?
    Är väl inte så kräsen men swipar inte på alla heller, och har Tinder Platinum om de spelar roll?

• Svar på tråden Får inga matchingar på tinder, bara likes?
  • Anonym (Magic match)

Folk kanske blivit lata med Tinder också, precis samma öde gick de andra sidorna till mötes. Gå tillbaka till någon av dem och var aktiv? Värt ett försök. 

• Anonym (IngenMatch)
    Anonym (Magic match) skrev 2023-01-09 21:52:56 följande:

Folk kanske blivit lata med Tinder också, precis samma öde gick de andra sidorna till mötes. Gå tillbaka till någon av dem och var aktiv? Värt ett försök. 

Har försökt, inge svar eller så blev vi vänner istället eller så märkte jag att de inte hade fungerat mellan oss när vi sågs igen.
  • Anonym (Magic match)
    Anonym (IngenMatch) skrev 2023-01-09 22:07:43 följande:
    Har försökt, inge svar eller så blev vi vänner istället eller så märkte jag att de inte hade fungerat mellan oss när vi sågs igen.
    Ok du har hunnit bli kräsen. Du är i stort och gott sällskap. 
  • Nutid

Får du likes och ser dem är det väl bara att göra om dem till match.
    Annars rekommenderar jag att du raderar kontot  använder nya bilder och startar om kontot. 

• Anonym (Affe)
    Nutid skrev 2023-01-09 23:30:24 följande:

Annars rekommenderar jag att du raderar kontot  använder nya bilder och startar om kontot. 

Verkar vara vanligt att man avslutar kontot och startar nytt. Många gör så och ibland gång på gång.
  • Anonym (IngenMatch)
    Nutid skrev 2023-01-09 23:30:24 följande:

Kanske ska vara lite mer tydlig, jo exakt likes kan jag göra om till matchningar men varför matchar jag aldrig med dem jag likar? dem jag likar vill jag ju hellre matcha med än de som likar mig, typ 80% av de som likar mig är ofta fejk konton eller inte min typ.

Okej, kan man göra så? Ska kolla upp de
  • Anonym (smart)
    Anonym (Affe) skrev 2023-01-10 00:23:54 följande:
    Verkar vara vanligt att man avslutar kontot och startar nytt. Många gör så och ibland gång på gång.
    att byta taktik
  • Lynx123

Kan nog tro att det beror på bilderna trots allt. Har själv sett att många killar tar selfies i konstiga vinklar som ger ett lite hotfullt utseende. Andra tar bilder i badrum eller med ett stort ölglas i handen, vilket också är ett no no. Kanske kan vara värt att prova andra bilder som en kompis hjälper till att ta? Lycka till

• Anonym (Magic match)
    Lynx123 skrev 2023-01-10 09:24:18 följande:

Kan nog tro att det beror på bilderna trots allt. Har själv sett att många killar tar selfies i konstiga vinklar som ger ett lite hotfullt utseende. Andra tar bilder i badrum eller med ett stort ölglas i handen, vilket också är ett no no. Kanske kan vara värt att prova andra bilder som en kompis hjälper till att ta? Lycka till

Detta är för att det är så man ser sig själv, och är därför ett skäl att välja bort. 
    Jag tror också på att inte ha selfies eftersom bilder som någon annan tagit berättar att man har åtminstone en person man litar på. 
  • Anonym (IngenMatch)
    Lynx123 skrev 2023-01-10 09:24:18 följande:

Kan säga att jag inte har någon alkohol i händerna, ingen av bilderna är selfies eller tagna i ett badrum men bra att veta ska undvika de. Med selfies gäller de också framför en spegel, alltså man fotar sig själv i en spegel?
    Jo exakt kan vara något sånt med vinklar eller nå, så ska se om jag kan be någon ta nya på mig och se om de gör någon skillnad.
  • Lynx123

Det är säkert inget större fel på bilderna egentligen. För mig är de killar som visar ett uppriktigt leende mest intressanta. Också kul med killar som har bilder när de gör saker...vad det än är...typ vandrar, springer, spelar, är på resmål etc. Det visar mångsidighet och att där finns intressen. :)

Svar på tråden Får inga matchingar på tinder, bara likes?