• Anonym (Bra eller anus)

    Kvinnor: Vad tycker ni om att bli slickade i anus?

    Har varit med en del kvinnor som uppskattar det, medans andra absolut inte tycker om det.
    Så klart finns det olika anledningar till ja eller nej, men vad det som styr mest?
    Förbjudet område, bara oskönt eller annat?
    Beskriv gärna.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor: Vad tycker ni om att bli slickade i anus?
  • Anonym (F)

    Tanken lockar mig inte alls, och vetskapen om att han skulle slicka i sig mina bajspartiklar äcklar mig lite och ger mig dåligt samvete framförallt. 

  • Tom Araya
    Anonym (F) skrev 2023-01-10 04:55:51 följande:

    Tanken lockar mig inte alls, och vetskapen om att han skulle slicka i sig mina bajspartiklar äcklar mig lite och ger mig dåligt samvete framförallt. 


    Prova att använda tvål och vatten, så har du inte hela området fullt med "bajspartiklar".
    Du kan också tänka på att när du har kroppskontakt, hånglar eller har sex, så delar ni en massa bakterier med varandra utan att blanda in anala lekar.
  • Anonym (F)

    Ditt förslag känns rimligt om det handlar om att 


    Tom Araya skrev 2023-01-10 06:38:34 följande:
    Prova att använda tvål och vatten, så har du inte hela området fullt med "bajspartiklar".
    Du kan också tänka på att när du har kroppskontakt, hånglar eller har sex, så delar ni en massa bakterier med varandra utan att blanda in anala lekar.

     


    Ditt svar känns hjälpsamt om det handlar om att bli slickad utanpå/området omkring anus, där man tvättar med tvål och vatten. Skillnad på det och i anus. 

  • Anonym (Absolut favorit)

    Det är min absoluta favoritsak när det gäller sex. Att bli slickad där, att bli slickad vanligt är kanske plats 7-10 eller nåt...något jag älskar men inte alls på samma sätt.

    Det finns en enorm nackdel med det och det är rädslan för att han själv skulle vilja ha samma. Dubbelmoralen är i full blom :D Jag känner att när han gjort det här på mig i 10+ år...ja inte i följd men ni fattar, nästan dagligen givetvis inte hela dagarna så skulle det vara svårt att säga nej om han fick för sig att  han också ville pröva att bli slickad där. Hade ändå vart nej på det för det är rätt äckligt egentligen. Men vi har pratat igenom det och tycker samma. Han vill inte det och har lovat mig att aldrig försöka vända på det.

  • Anonym (Buspelle)
    Anonym (Absolut favorit) skrev 2023-01-10 10:46:33 följande:

    Det är min absoluta favoritsak när det gäller sex. Att bli slickad där, att bli slickad vanligt är kanske plats 7-10 eller nåt...något jag älskar men inte alls på samma sätt.

    Det finns en enorm nackdel med det och det är rädslan för att han själv skulle vilja ha samma. Dubbelmoralen är i full blom :D Jag känner att när han gjort det här på mig i 10+ år...ja inte i följd men ni fattar, nästan dagligen givetvis inte hela dagarna så skulle det vara svårt att säga nej om han fick för sig att  han också ville pröva att bli slickad där. Hade ändå vart nej på det för det är rätt äckligt egentligen. Men vi har pratat igenom det och tycker samma. Han vill inte det och har lovat mig att aldrig försöka vända på det.


    Hoppas du tar satsen i munnen åtminstone Cool
  • Anonym (Absolut favorit)
    Anonym (Buspelle) skrev 2023-01-10 14:07:16 följande:
    Hoppas du tar satsen i munnen åtminstone Cool
    Riskerar att hamna i håret annars. Afrikanskt hår osv Tungan ute
  • Tom Araya
    Anonym (F) skrev 2023-01-10 09:55:42 följande:

    Ditt förslag känns rimligt om det handlar om att 


     


    Ditt svar känns hjälpsamt om det handlar om att bli slickad utanpå/området omkring anus, där man tvättar med tvål och vatten. Skillnad på det och i anus. 


    Den yttre ringmuskel är i regel rätt stark, svår att penetrera med tungan. Jag tror TS tänkte lite fel när TS la till ett i i meningen, som i stjärten, i rumpan, i röven e.t.c. som kan avse området mellan skinkorna, även utanför själva ändtarmsöppningen.
  • Tom Araya
    Anonym (I) skrev 2023-01-10 14:22:57 följande:

    Har tyvärr aldrig upplevt det. 


    Det var ju tråkigt. Det tycker jag hon ska se till att uppleva, om hon nu är nyfiken på det.
  • Anonym (40ish)

    Hur ska man slicka? Min fru har försiktigt öppnat upp för att jag ska slicka henne i anus - men jag får absolut inte försöka sticka in tungan där.. Under sex vill hon ofta ha något i stjärten och bli stimulerad runt anus.

  • Anonym (Fhuhfui)

    Gav frugan en rejäl surprise igår kväll. Gillar att skicka iväg henne till sjunde himlen.

  • Anonym (Jossan)

    Älskar att bli slickad i röven, älskar analsex och jag slickar gärna min kille i röven. Självklart har vi tvättat oss där innan vi gör det.Cool

  • Anonym (Emma)

    Jag slickar gärna min kille i rumpan, men jag vill absolut inte själv bli slickad där

  • Anonym (Rumpälskarn)

    Slickar mer än gärna min sambo i rumpan. Kan göra det spontant men framförallt innan analsex. Då slickar jag henne riktigt ordentligt där. 

  • Anonym (ug-tjej)

    Känns väldigt pinsamt med en tunga där men samtidigt skönt jue.

  • Anonym (mumsigt värre)

    De får gärna doppa näsan där samtidigt och bli tagna på bar gärning på ICA efteråt. Ertappad med lite brunsmet som torkat in och en svag analbris i eftersläpande.

  • Tom Araya
    Anonym (40ish) skrev 2023-01-12 13:21:07 följande:

    Hur ska man slicka? Min fru har försiktigt öppnat upp för att jag ska slicka henne i anus - men jag får absolut inte försöka sticka in tungan där.. Under sex vill hon ofta ha något i stjärten och bli stimulerad runt anus.


    Du får prova dig fram till det hon gillar.

    Själv brukar jag dra tungan från fittspringan över mellangården och hela vägen mot ryggslutet. Sedan brukar jag cirkla runt lite, sisådär 3-4 cm runt öppningen. Sedan går jag närmare för att slicka mer intensivt på stjärtrosen. Gör man det mer än bara förbigående som en variation till fittan, så brukar det krävas ganska hårt tryck med tungan för att ge en kännbar stimulans.
    Jag vill nog påstå att det är omöjligt att tränga in med tungan om man inte först har öppnat upp henne på något annat vis. Själv slickar jag aldrig efter någon form av penetration, eftersom man inte vet vad som följer med ut. 
  • Anonym (F)
    Tom Araya skrev 2023-01-10 15:50:45 följande:
    Den yttre ringmuskel är i regel rätt stark, svår att penetrera med tungan. Jag tror TS tänkte lite fel när TS la till ett i i meningen, som i stjärten, i rumpan, i röven e.t.c. som kan avse området mellan skinkorna, även utanför själva ändtarmsöppningen.

    Jaha okej, tog för givet att det var i själva anus som gällde. Känns som att det blir mer och mer vanligt bland ungdomar, och vet att det inte är superovanligt att stimulera mäns prostator så etc


    Tycker inte det går att jämföra med slicka utanpå anus och i anus

  • Anonym (Jadå)

    Min fru gillar när jag slickar henne i rumpan bakifrån, det märks tydligt. Dock är det inget vi pratar om, hon tycker nog att det är lite pinsamt.

    Favoriten är nog när hon har stringtrosor och jag bara för dem åt sidan för att slicka och samtidigt pulla henne. Hoppas att en regnig söndag avslutas på detta vis?

Svar på tråden Kvinnor: Vad tycker ni om att bli slickade i anus?