• nvoiewhgf403275032

    Tjej eller kille? Nub teorin

    Hej! Jag var på ultraljud idag och undrar om någon kan se om det är tjej eller kille? Enligt nub teorin?

  • Svar på tråden Tjej eller kille? Nub teorin
  • Anonym (B)

    Vilken vecka + dagar är du i idag? Och har du fler bilder?

  • Anonym (B)

    Bilderna var lite otydliga men om det är nuben jag ser så ser det ut som en tjej. Däremot kan det vara bra att veta att innan Vecka 13+0 Så finns det fortfarande en chans för nuben att resa sig och visa sig vara en pojke. Mest säkert är det efter att vecka 13+0 har passerat. 😊

  • nvoiewhgf403275032
    Anonym (B) skrev 2023-01-11 14:07:13 följande:

    Bilderna var lite otydliga men om det är nuben jag ser så ser det ut som en tjej. Däremot kan det vara bra att veta att innan Vecka 13+0 Så finns det fortfarande en chans för nuben att resa sig och visa sig vara en pojke. Mest säkert är det efter att vecka 13+0 har passerat. 😊


    Jag tycker också det var väldigt svårt att se! Har löst att man kan kolla på nub efter vecka 12 så därför trodde jag att man kunde se något nu. Har försökt jämfört med andra ultraljudsbilder på tjejer o killar men alla ser så olika ut i mina ögon
  • Anonym (B)

    Jo man kan kolla redan då men det är inte lika säkert som det är i vecka 13+0. Det är för att på vissa foster Så kan nuben resa sig mellan 12+0 - 12+5.

Svar på tråden Tjej eller kille? Nub teorin