• Anonym (H)

    Du som är man - attraheras du av tjocka kvinnor?

    Denna omröstning riktar sig till män.
    Tänder du på tjocka kvinnor? Låt säga kvinnor som har mer än bara 2 kg övervikt.. 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som är man - attraheras du av tjocka kvinnor?
  • Anonym (Wtf)

    Jag skulle inte ens kalla 5 kg övervikt för tjock. 


    Väldigt låg nivå på frågan.
    Och jag skulle inte ha problem med en kvinna med 5kg övervikt. Kan vara supersexigt beroende på var övervikten sitter.

  • Anonym (Inte kraftigt)

    överviktiga, feta. Men några extrakilon, mulliga kvinnor har jag inget emot Flört

  • Anonym (L)
    Anonym (Wtf) skrev 2023-01-11 17:19:29 följande:

    Jag skulle inte ens kalla 5 kg övervikt för tjock. 


    Väldigt låg nivå på frågan.
    Och jag skulle inte ha problem med en kvinna med 5kg övervikt. Kan vara supersexigt beroende på var övervikten sitter.


    Är man överviktig är man tjock, enligt mig. Alla har olika definitioner, din är inte mer rätt än ts eller någon annans 
  • Anonym (L)

    Absolut inte. Vill ha normalviktiga tjejer med snygga magar och snygga former, inte tjockismagar eller gäddhäng.. nej tack. Det är inget som jag går igång på.

  • Anonym (sucksucksucksuckIsuckbigtimefucksuck)

    2 kg övervikt räknas inte som tjock förutom i vissas hjärnor. Så frågan diskvalificeras och hamnar i träsket.

  • Anonym (sucksucksucksuckIsuckbigtimefucksuck)
    Anonym (L) skrev 2023-01-11 17:22:31 följande:

    Absolut inte. Vill ha normalviktiga tjejer med snygga magar och snygga former, inte tjockismagar eller gäddhäng.. nej tack. Det är inget som jag går igång på.


    Då vet vi det!
  • Anonym (L)

    Anonym (sucksucksucksuckls)

    Ja, då vet ni det. Precis som ts undrade över!

    Och jo, det räknas visst som tjock. Enligt mig och många andra.

  • Xsimot

    Personlighet
    Personlighet
    Personlighet

    En kvinna som någon vill benämna överviktig kan vara supersexig. Precis som en kvinna som någon inte vill benämna överviktig inte behöver vara supersexig.

    Med de orden är det lättare att älska en kvinna som älskar sig själv. Oavsett kroppsform/vikt.

  • Anonym (E)

    Hellre tjock än anorektisk iallafall..Anorektiska tjejer med silikonbröst är jävligt avtändande, då väljer jag lite hull alla dagar i veckan. Är normalviktig själv. Vissa tjejer som deffat ner sig ser så jävla slitna ut i ansiktet medan tjejer med lite hull ser sunda och yngre ut.

Svar på tråden Du som är man - attraheras du av tjocka kvinnor?