• Anonym (Kaponka)

Kvinnor från Thailand

Ni som är anhörig som barn eller syskon till en man som importerat en fru från Thailand. Undviker ni att tala om det för folk pga skam?

tex om ni vet att det är en ålderskillnad. de kanske gift sig och skaffat barn ihop trots han är 45+ 

skulle ni låta bli att berätta något om det för kompisar kollegor på jobbet/skolan eller andra ni känner. verkar ändå vara en viss tabu med det speciellt om de fått barn 

• Svar på tråden Kvinnor från Thailand
  • Anonym (Inte mr chan)

Förstår frågeställningen. Jag är lika gammal som min asiatiska sambo 30 år.. vi båda är 30 år. hon kom hit som barn.. jag fick frågan av en medelålders dam i nära bekantskapskrets: vart hämtde du henne? jag svarade på blocket, sen frågade jag :vart hitta du din gubbe? ÖB? Hon gick?

även fast vi är lika gamla döms vi jämt, på gator och torg. Resturanger, biografer, klubbar. överallt tills hon öppnar munnens och säger hej jag heter Elin.. hallå!?

• Anonym (bangcock)

Thailand är kontroversiellt. Män som reser dit blir misstänkta för allt möjligt.

• Östgöte

De flesta kvinnor från Thailand har ju jobbat inom sexindustrin. Klart det måste vara pinsamt för alla inblandade. 

Svar på tråden Kvinnor från Thailand