• mastress

att bli ihop med en tjej

Vad har fått tjejer att kräva pengar av en man, för dom ska bevisa san kärlek och man bara ska ha gemensamma intressen i ett förhållande?

• Svar på tråden att bli ihop med en tjej
  • Liliciou

Vad för tjejer umgås du med? Aldrig krävt pengar av partners inte mina vänner heller vad jag vet. Känns ju helt jävla bisarrt? Vet att det finns folk som er gåvor som ett sätt att visa kärlek men att de kräver det av sin partner har jag aldrig varit med om.

• Billie38

Vad säger dom som indikerar på att dom vill ha pengar av dig och var träffar du dessa tjejerna?

• Magical
    mastress skrev 2023-01-18 17:15:33 följande:
    att bli ihop med en tjej

Vad har fått tjejer att kräva pengar av en man, för dom ska bevisa san kärlek och man bara ska ha gemensamma intressen i ett förhållande?

Du är extremt otydlig. 
    Först säger du att tjejer kräver pengar av en man.
    Sen att man ska bara ha gemensamma intressen. 

Detta är väl ändå två rätt olika saker, men du skriver allt i en mening som om det hängde ihop. Så - vad menar du? Jag förstår faktiskt inte. 

Och, om jag nu gissar vad du menar: Nej, så fungerar det inte. 
  • Överste Senap

Har aldrig varit med om att tjejer krävt pengar för att kärlek ska bevisas, inte heller hört talas om det bland bekantskapskretsen eller kollegor. Du kanske kan förklara bättre vad du avser?
    Om detta är något som är väldigt ovanligt förekommande så är frågeställningen inte särskilt relevant . Du får leta upp sådana tjejer och fråga dem
    explicit. 

• mastress

Jag har frågat tjejer varför dom vill ha en man,  ska pengar för att lita på en man att dom älskar dom, och varför bara ha gemensamma intressen, Får till svar att en man som inte ger pengar för att vissa sin kärlek är inte att lita på att dom inte seriösa, och att bara gemensamma intressen gör ett förhållande lyckligt.

• Dr Nail

Ja, det finns sådana tjejer. De vill ha en man som är en resurs. Om gillar det/kan fixa det är det bara du som vet.

• mastress

Dedt är många tjejer som börjat hålla på med scammiing och bedrägri för att lura en på pengar. Bedrägeri genom att be en köpa presenrkort som dom säljer koderna på för att få pengar.

• Anonym (Naturen)
    att bli ihop med en tjej

För att de framtida barnen behöver mat och någonstans att bo. Att säkra tryggheten för barnen helt enkelt.

Man behöver inte krångla till det.
  • En glad tjej
    att bli ihop med en tjej

Hmm? Nu har jag inte läst alla svar men vaddå gemensamma intressen? Man gillar vad man gillar typ och det är inte alltid man gillar samma! Jag tror att du har stött på fel tjejer, helt enkelt. Min särbo och jag har olika intressen och olika personligheter, jag mer extrovert och tycker om att träffa folk, han mer introvert och tycker om att vara hemma! Detta löser vi genom att jag träffar folk när han och jag inte ses och när jag är med honom är det oftast bara vi eller endast ett fåtal människor. Han är en guru på att spela gitarr, jag suger så han spelar mycket gitarr när vi inte ses. Jag älskar att styrketräna och passar på att gymma när vi inte ses. 

Sen det här med att kräva pengar? Stor röd flagga, en bra och stabil kvinna reder sig själv och har sina egna pengar och kräver inget av sin man. Sen om han vill ge något är det ju upp till honom. 
  • mastress

Ok förstår det polisen varnar för att det finns romansbedrägri på internet är lögn, så ni tycker scammers ska få härja fritt på nätet och lura sina offer på pengar.

• Anonym (K)

Behöver inte vara tjejer ens om det är romansbedrägerier du avser.

• mastress

Det blir värre och värre, när det gäller romansbedrägeri. Är till och med dom som utger sej för att vara kändisar för att lura en på pengar. Dom så kalla sol och vårare härjar på internet nu. Många av dom vill man ska köpa presentkort, och skicka koden till så dom kan använda koden till det som man inte kan köpa med presentkort. Dom förlorar bara på det, är som dom vill man ska polisanmäla dom för romansbedrägeri, så dom hamnar i fängelse. Nu är e tinte bara svenslk polis som är ute efter dom även FBI och interpol.

• Anonym (A)
    Anonym (K) skrev 2024-08-07 21:05:35 följande:

Behöver inte vara tjejer ens om det är romansbedrägerier du avser.

Det finns av båda könen som beter sig så
  • Anonym (Rysk tjej?)

Har du umgåtts med nån rysk Moskva- tjej? Tror det är enda stället på hela jorden där mer än enstaka kvinnor drar ur sig saker som betala min hyra annars älskar du mig inte, eller kräver en bil i present annars får de frispel...såna saker. 

Det är inte normalt kvinnligt beteende, utan en lokal åkomma :) 

• Kirenaj68
    att bli ihop med en tjej

Känner inte alls igen mig i detta. Ingen av mina partners har någonsin krävt pengar av mig och visst har jag bevisat min kärlek genom att ge blommor vid högtider och så och det har jag gjort på eget bevåg och några krav på att jag ska dela deras intressen har heller aldrig stött på. Det har snarare varit ypperliga tillfällen för båda att lära sig något nytt, vilket jag har haft nytta av senare. 
    Visst finns det guldgrävare, men det kan man ge en snyting.....
  • Anonym (Li)

När du baserar dina antaganden om kvinnor på vad du läser på flashback blir det fel. 

• Anonym (Haha)

Kolla Vacker och singel eller min flirt ...
    Inga bilder är tagna utanför Östeuropa, alla tjejer vill knulla "i kväll" trots att det är 50 mil emellan.
    Hur många som helst skriver om son kompis som är sugen på trekant för de har redan provat med varandra ....
    Att folk går på detta? Och köper tokens för att kunna skriva med en kundtjänst i Rumänien/Bulgarien - läs omdömen på Trustpilot. Se upp för allt som har med Myntery att göra.

• mastress

Verkar som ni stödjer dom som håller på med bedrägeri på nättet och att man måste betala pengar livet ut till en som inte kommer till en. Dom finns över hela världen, att säga dom bara finns i en del av världen är rasism. Ksulle vi som bor i västra europa vara änglar som inte gör nått som brytet mot lagen??

Svar på tråden att bli ihop med en tjej