att bli ihop med en tjej
Vad har fått tjejer att kräva pengar av en man, för dom ska bevisa san kärlek och man bara ska ha gemensamma intressen i ett förhållande?
Vad har fått tjejer att kräva pengar av en man, för dom ska bevisa san kärlek och man bara ska ha gemensamma intressen i ett förhållande?
Vad för tjejer umgås du med? Aldrig krävt pengar av partners inte mina vänner heller vad jag vet. Känns ju helt jävla bisarrt? Vet att det finns folk som er gåvor som ett sätt att visa kärlek men att de kräver det av sin partner har jag aldrig varit med om.
Vad säger dom som indikerar på att dom vill ha pengar av dig och var träffar du dessa tjejerna?
Har aldrig varit med om att tjejer krävt pengar för att kärlek ska bevisas, inte heller hört talas om det bland bekantskapskretsen eller kollegor. Du kanske kan förklara bättre vad du avser?
Om detta är något som är väldigt ovanligt förekommande så är frågeställningen inte särskilt relevant . Du får leta upp sådana tjejer och fråga dem
explicit.
Jag har frågat tjejer varför dom vill ha en man, ska pengar för att lita på en man att dom älskar dom, och varför bara ha gemensamma intressen, Får till svar att en man som inte ger pengar för att vissa sin kärlek är inte att lita på att dom inte seriösa, och att bara gemensamma intressen gör ett förhållande lyckligt.
Ja, det finns sådana tjejer. De vill ha en man som är en resurs. Om gillar det/kan fixa det är det bara du som vet.
Dedt är många tjejer som börjat hålla på med scammiing och bedrägri för att lura en på pengar. Bedrägeri genom att be en köpa presenrkort som dom säljer koderna på för att få pengar.
Ok förstår det polisen varnar för att det finns romansbedrägri på internet är lögn, så ni tycker scammers ska få härja fritt på nätet och lura sina offer på pengar.
Behöver inte vara tjejer ens om det är romansbedrägerier du avser.
Det blir värre och värre, när det gäller romansbedrägeri. Är till och med dom som utger sej för att vara kändisar för att lura en på pengar. Dom så kalla sol och vårare härjar på internet nu. Många av dom vill man ska köpa presentkort, och skicka koden till så dom kan använda koden till det som man inte kan köpa med presentkort. Dom förlorar bara på det, är som dom vill man ska polisanmäla dom för romansbedrägeri, så dom hamnar i fängelse. Nu är e tinte bara svenslk polis som är ute efter dom även FBI och interpol.
Behöver inte vara tjejer ens om det är romansbedrägerier du avser.
Har du umgåtts med nån rysk Moskva- tjej? Tror det är enda stället på hela jorden där mer än enstaka kvinnor drar ur sig saker som betala min hyra annars älskar du mig inte, eller kräver en bil i present annars får de frispel...såna saker.
Det är inte normalt kvinnligt beteende, utan en lokal åkomma :)
När du baserar dina antaganden om kvinnor på vad du läser på flashback blir det fel.
Kolla Vacker och singel eller min flirt ...
Inga bilder är tagna utanför Östeuropa, alla tjejer vill knulla "i kväll" trots att det är 50 mil emellan.
Hur många som helst skriver om son kompis som är sugen på trekant för de har redan provat med varandra ....
Att folk går på detta? Och köper tokens för att kunna skriva med en kundtjänst i Rumänien/Bulgarien - läs omdömen på Trustpilot. Se upp för allt som har med Myntery att göra.
Verkar som ni stödjer dom som håller på med bedrägeri på nättet och att man måste betala pengar livet ut till en som inte kommer till en. Dom finns över hela världen, att säga dom bara finns i en del av världen är rasism. Ksulle vi som bor i västra europa vara änglar som inte gör nått som brytet mot lagen??