• Urd

    Immunologiska behandlingar mot missfall (London/ Grekland)

    Hej! Jag har sett att de flesta trådar är inaktuella av de som handlar om immunologiska behandlingar för att förebygga missfall (för de som haft återkommande missfall). Därför startar jag denna tråd med hopp om att få kontakt med andra i samma situation. 

    Själv går jag sedan ett år tillbaka till Dr Gorgy på The Fertility and Gynaecology Academy i London. Har gjort många tester och utredningar och går på medicin och olika behandlingar. Gjorde en embryoinsättning i höstas och blev gravid men fick tyvärr missfall igen. Mitt femte missfall. 

    Har fortsatt med behandlingar och tänkt göra ett nytt försök.

    Dock upplever jag kontakten svår med kliniken i England då jag tycker att de är struliga och ofta mycket stressade. Jag upplever inte att jag får tillräckligt med information och missförstånd har uppkommit med jämna mellanrum som krävt mig och min partner extra resor till London, eller att vi behövt göra om en del behandlingar. Dessutom har det varit mycket kostsamt allting. 

    Jag skulle vilja ha kontakt med andra i samma situation, så att vi kan stötta varandra och ge tips och info. 

    Jag funderar på att byta klinik till Fertility Advanced i Grekland, Athen. 

    Hoppas på svar och dialog!

Svar på tråden Immunologiska behandlingar mot missfall (London/ Grekland)