• tjej2000

    Osäker dejting

    Jag är en tjej som råkat ut för att träffa fel typ av killar. Alltid råkat ut för de som bara är ute efter en sak och inget seriöst

    Jag har nu börjat skriva med en kille som är väldigt snäll, rolig, söt och allt som jag igentligen ? vill ha? i en kille. 
    bonde, precis som jag, har egen gård och eget köttproduktion 

    det jag mår dåligt över är att jag är så osäker på vad han känner och vill, vi har bara skrivit en vecka men de var ett par dagar som han inte alls hörde av sig

    är sååå osäker och mår verkligen dåligt över att inte VETA! Om han är intresserad eller inte
    svårt att träffas då vi bor tre timmar från varandra och vi båda jobbar i Princip 7 dagar i veckan

    övertänker vekrligen allt också och kan inte slappna av och bara ? ta det som det kommer?
    är. Så rädd att bli Bortvald och ?dumpad? för jag är verkligen jätte intresserad i honom
    voll inte vara för på men nånting måste ju fortfarande hända

  • Svar på tråden Osäker dejting
  • Anonym (-)

    Är du rädd för att bli bortvald och dumpad även om han bara vill en sak? Eller bara om han är seriös? Visa dig intresserad men ligg inte förrän du vet vad han vill egentligen. Är han seriös BORDE han förstå varför du vill vänta med sex men det kan jag förstås inte vara 100 på.

  • Anonym (Fia)

    Har svårt att se att det kommer att leda till något. Hur ska ni ens kunna ses? 

  • Anonym (---)

    Men ni har skrivit en vecka! Han kan inte veta efter bara så lite, och inte du heller, vart detta ska leda. Har han gård måste han jobba en hel del. Man kan inte orka sitta vid datorn alltid, även om man är ledig en stund. 

    Häng inte upp dig på detta för mycket. Har man inte ens mötts på riktigt så är det här man upplever online lite av en fantasivärld. 

  • Decemberskytt

    Hur ska någon kunna veta om intresse finns efter en veckas skrivande på nätet? Man måste förstås träffas i verkligheten för att fastställa det. Sen återstår att se om personkemi finns så man vill gå vidare

  • tjej2000

    Hej igen, tack för era tankar och svar på mitt inlägg
    vi har bestämt träff om Två veckor
    Men nu börjar jag tvivla på om jag ens vågar åka och träffa honom, tänk om vi liksom inte alls är lika och det bara blir jätte stelt?

  • Anonym (-)

    Då åker du hem igen och funderar inte mer på honom?

Svar på tråden Osäker dejting