• xnfsm

    Nubteori? Skallteori?



    ni som kan sånt här, tror ni jag får en pojke eller flicka? Så nyfiken på den lilla därinne! bild är från UL v 11+5
  • Svar på tråden Nubteori? Skallteori?
  • xnfsm
    florsocker skrev 2023-01-28 09:59:29 följande:

    Jag är inte jätteduktig på sånt där men det ser ut som en pojke i mina ögon! 


    ok :) tack för svar. kollar du på huvudet eller nub då? Så nyfiken 
  • florsocker
    xnfsm skrev 2023-01-28 14:15:40 följande:
    ok :) tack för svar. kollar du på huvudet eller nub då? Så nyfiken 
    Kollade på nuben! Liknade min bebis som är en pojke, men du kan ju snart få svar hos barnmorskan vad det är för kön. Det är spännande!
  • xnfsm
    florsocker skrev 2023-01-29 14:08:53 följande:
    Kollade på nuben! Liknade min bebis som är en pojke, men du kan ju snart få svar hos barnmorskan vad det är för kön. Det är spännande!
    Ok :) tack <3 ja det är inte långt kvar innan jag får veta. Ska göra moderkaksprov och då kan man även få veta könskromosomerna Skrattande
  • Mimmiimimmii

    Finns grupper på facebook för nub. Trodde inte på det först men de hade nästan rätt på akla som lades upp. Själv fick jag en flicka efter 2 pojkar. Vågade inte tro att de hade rätt men nu ligger hon är i jämte .

  • xnfsm
    Mimmiimimmii skrev 2023-01-29 21:08:45 följande:

    Finns grupper på facebook för nub. Trodde inte på det först men de hade nästan rätt på akla som lades upp. Själv fick jag en flicka efter 2 pojkar. Vågade inte tro att de hade rätt men nu ligger hon är i jämte .


    åh! Jag har inte fb men skulle gärna vilja få en sån bedömning av nub-experter haha

    obs spelar ingen roll vilket kön bebis har, bara kul att veta 
Svar på tråden Nubteori? Skallteori?