• Anonym (E)

Svimma av tatuering

Nån som svimmat eller blivit yr av att tatuera sig? Hur löste ni det? Är rädd att mat och sötsaker inte ska hjälpa .. att jag ska bli så yr att jag svimmar? och att de gör att jag inte kan tatuera mig?

kan man få ligga ner när man tatuerar sig? Kan man svimma liggandes?? Känner mig så fånig och är rädd att göra bort mig :(

• Svar på tråden Svimma av tatuering
  • Anonym (Jag)

Har du lätt för att svimma? Är du man eller kvinna? Undrar eftersom den allmäna uppfattningen av tatuerare tycks va att det mest är män som svimmar. Ja du kan ligga ner och det är som sagt bra att äta något, men det visste du redan.

• Anonym (Jag)

Och för att förtydliga. Du kommer högst troligt inte att svimma!

• RaYzLeR

Du har ju redan en tatuering. Du skapade en annan tråd om laserbehandling för att få bort en tatuering.

• Anonym (E)
    RaYzLeR skrev 2023-02-02 22:51:35 följande:

Du har ju redan en tatuering. Du skapade en annan tråd om laserbehandling för att få bort en tatuering.

Tatuerade mig för 10 år sen och är mer rädd och känslig idag än då. Då blev jag yr men åt en hel påse godis o kändes lite bättre. Rädd att de inte kommer kännas bättre denna gång 
  • RaYzLeR
    Anonym (E) skrev 2023-02-02 22:55:46 följande:
    Tatuerade mig för 10 år sen och är mer rädd och känslig idag än då. Då blev jag yr men åt en hel påse godis o kändes lite bättre. Rädd att de inte kommer kännas bättre denna gång 
    Ok. Lycka till med laserbehandlingen. Det ska nog gå bra! Glad
Svar på tråden Svimma av tatuering