• miss mamma

Hur ta bort rökdoft????

Har precis flyttat in i en ny lägenhet värsta är att den stiiiiiiinker rök och det blir inte tapetserat här en på ett bra tag.
    Måste verkligen ha tips om hur jag kan få bort denna lukt.
    Är juh redan Ajax beroende hehe.

• Svar på tråden Hur ta bort rökdoft????
  • Ylle

min morsa har alltid sagt att ett gläss ättika suger åt sig röklukt.

rökelse och doftljus och sånt döljer väl lite...

går det inte bort tycker jag ni ska kräva omtapetsering bums.

• Tania

Usch stackars dig!!!

Det finns inget värre än inpyrda röklägenheter (jo möjligtvis inpyrda rökare).

Jag vet inte om det här funkar på ingrodd rök men nån har sagt till mig att om man ställer en skål med ättika i varje rum så ska det ta bort stanken.

• MuKo

Det sägs att ättika tar bort röklukt. Men jag vet inte... prova ställ ut nån kopp med ättika här och var.
    Finns annars städmedel som tar bort lukter. Kolla i din affär. Torka av alla ytor du bara kan.
    Mina föräldrar hade samma problem, men dom målade och tapetserade om genast. Men ärligt talat. Så luktar det faktiskt gammal rök på vissa ställen fortfarande ändå.

• miss mamma

Ska det vara typ ett halvt dricksglas eller mer?Detta är fruktansvärt tur att Lillen inte är hemma, här vädras det.

Ja vill få det tapetserat nu......

• Ladiebird

Har oxå provat det här med ättika men jag fick ommålat och ÄNDÅ stinker det här =( Inte så kul att ha sonen här eller att ens tänka på att städa, det luktar aldrig rent ialla fall.

Nån som har fler tips?

• Tania

Blä... stackars er!!!

Det enda jag kan tänka mig är att placera ut doftblock lite varstans.

• miss mamma

Ladiebird:Asså lukar det ändå ush o fy.....hur tusan kan man röka inne .....jobbigt med oss med barn.

Jag är doftljus beroende oxå haha o det hjälper bara för stunden tyvärr

• rebeckaa

Jag vet inte men tror att det ända som hjälper är att tapetsera om, vänner till mig fick göra det. Jag fattar inte hur man kan röka inomhus bara, det sätter sig så och det är äckligt.

• miss mamma

mm riktigt äckligt sitter just nu o stirrar in i en ful o gul tapet uuuusssh

Svar på tråden Hur ta bort rökdoft????