Klarar det arbeta längre
Har haft psykisk ohälsa hela livet och precis allt jag har gjort har i princip varit säkert tvärt emot vad jag borde ha gjort.
Jag har försökt bitit ihop, arbetat heltid (för det ska man ju göra) och studerat (då man måste ha minst gymnasiedokument), men misslyckas vart jag än går.
Hoppat omkring överallt vad gällande låg utbildade arbeten. Misslyckats med allt vad gällande studier. Klarar inte vissa kärnämnen i Gymnasiet. Det har låst sig totalt. Det är så långt ifrån dagens riktiga samhälle, mina känslor och tankar och kan inte fokusera alls på det som måste göras inom dessa ämnena. Och på det så sitter jag även låst vad gällande csn nu., Inte tillräckligt mycket poäng för att få csn, samt utnyttjat för många veckor för at kunna satsa helhjärtat 1 år på att bli klar med gymnasiekompetensen.
O nu ska jag bli arbetslös om några veckor.
Även gått lite på A kassa emellanåt, mest under vintern för jag klarar inte vintern överhuvudtaget. Har även flyttat omkring mellan flera olika län.
O idag blev det ett samtal med chefen om att min produktivitet har sjunkit.
Vilket är konstigt för när jag är på arbetet så ger jag alltid 100% Slappar aldrig. Har t om larm på mobilen för att jag annars missar rasterna.
Ekonomin kommer inte gå ihop.. så kan ju se fram emot att bli hemlös också antagligen.
Sanningen är den att.. Jag orkar verkligen inte mer.
Snubblade över "omstartsutbildning" via csn. Men inte ens det är jag berättigad till.
Får ingen hjälp ifrån sjukvå. Även rädd för kontakt med psykologer då jag har blivit så grovt missförstådd tidigare så drar mig för det.
Nej jag sitter inte och tycker synd om mig själv.. Utan jag är bara så trött..På allt. Jag orkar inte mer.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-02-07 17:58
Rubriken var ifrån början "klarar det inte längre". Men ändrade den.. missade visst. Inte ens det klarar jag. aahhh