någon mer som fått massa förvärkar i v29
precis som frågan är det någon mer som har fått förvärkar i v29 eller haft...vilken vecka kom era barn...och ni som är i v29 gör era riktigt ont
precis som frågan är det någon mer som har fått förvärkar i v29 eller haft...vilken vecka kom era barn...och ni som är i v29 gör era riktigt ont
Be din BM att göra ett urinprov ang uvi.
Jag hade fått uvi o det visade sig vara det som gjorde mina smärtsamma sammandragningar.
Jag började få förvärkar redan i v.24.. med andra barnet osm jag väntar nu.. har fortfarande förvärkar som kommer så fort jag rör mig i stort sett eller om jag e o handlar o sånt.. när jag går hemma så kommer det inte lika ofta.. :P
Med första barnet så hade jag inga förvärkar över huvudtaget.. Men det e olika hur man upplever dem.. vissa känner inget alls medans andra måste vara sängliggande under förvärkarna.. :(
Dem säger ju att omföderskor känner mer andra barnet.
jag känner av mina mkt mer än vad jag kände med min son, men det kan också vara något som inte står riktigt till. att man stressar för mkt, att man har ett tungt jobb osv.
jag bär mitt första så jag vet inte så mycket än..är själv född i v36 på grund av attt mamma hade så mycket förvärkar att hon inte orkade längre..men jag ska kämpa mig genom åtminstone fram till 36/37.....
vi ska till Bm på fredag...ska be om Urinprov.....
är så jobbigt med mina förvärkar har redan vart inne akut två gånger...på grund av att jag känner precis som om det något på gång...
Usch det låter inget vidare att få åka in till akuten 2 ggr nu.
Hmm jahapp låter som ditt barn har bråttom ut.
Men jag hoppas att den åtminstone vill stanna inne ett par veckor till
ja det vill jag att den gör...har fått göra två gynundersökningar, tre VUL och två UL på grund av dessa problemen
ni tycker kanske allt jag redan gått igenom låter mycket
ahh jag har själv varit inne ett ex antal gånger under denna graviditeten.. del av slemproppen lossnade, svimmade, fick kramper, blödningar.. rubbet.. har gjort över 15 UL haha.. :P både vaginala o vanliga... Har verkligen känt som jag har bott på sjukhuset under visa perioder.. :P
det låter inget skoj alls att få göra så mkt UL, jag fick göra 3 VUL pga blödningar under den första tiden av graviditeten. Moderkakan som var lågsittande tryckte.
Men vad sa dem på akuten då? gav dem dig inget?
dem sa att om det fortsätter så som det gör...så kan barnet komma tidigt..i ungefär 34 eller 35 om jag har otur...dem gav mig ingenting
första gången jag var inne så sa dem att livmoderhalsen hade mjukats upp vad menar dem med
hade jätte mycket i v.30..vart skraj att bebben va på väg ut men de visade sig att jag hade streptocoker B(urinväginfektion) utan symtom...
skrev fel har gjort 3UL