• Brunett89

    Längre nidblödning

    Som rubriken lyder, kan man ha en längre nidblödning? Började blöda när jag skulle ha mens, men va som att de aldrig riktigt kom igång. Va mer åt de ljus röda hållet, mycket mindre än vanligt. Nu efteråt ha jag så jätte ont i brösten. Blodådrår som syns, större vårtgårdar. Hett humör, grät från ingenstans idag. 

    Kan man blöda så men va gravid? Jätte konstigt.  Bomba på om ni haft nått liknande!!

  • Svar på tråden Längre nidblödning
  • Jag är bara jag

    Om blödningen kom vid tiden för när din mens skulle komma är det inte en nidblödning. De infaller när embryot fäster vilket är 5-7 dagar efter äl. Man kan blöda som gravid vid tiden för mens eller pga sköra slemhinnor eller av andra ofarliga orsaker också.
    Ta ett gravtest!

  • Brunett89

    Tycker bara de låter så konstigt och att jag inbillar mig massa då vi försökt i 2 år. Men mina bröst är ömma, bröstvårtor ömma och typ torra. Jag tänker att hormonerna är ur balans redan sen innan mensen? Kan de va så tror ni?

  • Fjällsockan

    Om dina symtom är pga graviditet så borde du nog ha tillräckligt med hcg i urinet för att få positivt utslag på test. Låter ju som gravsymtom tycker jag. Lycka till! Glad

  • Brunett89

    Men det känns ju så sjukt! Mina bröst vill också ta död på mig ungefär. Blir värre för varje dag. Jag hade ju ställt in mig på att vi inte kunde bli gravida, så jag började planera vårt liv utan barn. Jag blir så förvirrad av mina känslor helt plötsligt 

Svar på tråden Längre nidblödning