• Anonym (om du fick välja)

Kvinna. Väldigt snygg vs väldigt söt. Vad hade du valt?

Du träffar gud på och gud ger dig möjligheten att välja mellan att antingen vara extremt snygg/sexig eller extremt söt, vad hade du valt och varför? 

Den söta: 
    Vacker, extremt söt, nätt, smal, mindre bröst, mer naturlig. 

Den sexiga:
    Snygg, sexig, vältränad, stora eller medelstora fasta bröst. 

Ta en extremt snygg/sexig kvinna vs en extremt söt och naturlig kvinna. Vedm hade du föredragit att vara? Är du kanske någon av dessa? Berätta hur det är i så fall!

• Svar på tråden Kvinna. Väldigt snygg vs väldigt söt. Vad hade du valt?
  • Anonym (Jag)

Jag är båda, på sätt och vis :) Beroende på dag, kläder, sminkning och ffa utstrålning så är jag antingen söt eller sexig.

• Anonym (Wtfdraken)

Dags att vakna upp! Drömkvinnan finns inte, duger inte en vanlig kvinna?

• Anonym (Kvinna...)

Om jag ser till de komplimanger jag får är jag snygg, söt, sexig, vacker, gullig beroende på situation.

• Anonym (om du fick välja)
    Anonym (Jag) skrev 2023-02-12 18:43:24 följande:

Jag är båda, på sätt och vis :) Beroende på dag, kläder, sminkning och ffa utstrålning så är jag antingen söt eller sexig.

Anonym (Kvinna...) skrev 2023-02-12 18:47:50 följande:

Om jag ser till de komplimanger jag får är jag snygg, söt, sexig, vacker, gullig beroende på situation.

Men just om ni måste välja. Antingen så där japanskt manga söt, utan att för den sakens skull ha manga stil, men ni förstår vad jag menar. Eller het/snygg med stora pattar, typ som playboy brudar. 
  • Anonym (Kvinna...)
    Anonym (om du fick välja) skrev 2023-02-12 18:50:10 följande:

Men just om ni måste välja. Antingen så där japanskt manga söt, utan att för den sakens skull ha manga stil, men ni förstår vad jag menar. Eller het/snygg med stora pattar, typ som playboy brudar. 
    Inget av dina förslag 
  • Anonym (???)

Really TS? Det är de enda två utseendetyper du kan komma på, eller som du tycker är fina? 

• Anonym (Wtfdraken)

Pattar, är du femton eller?
  • Anonym (Jag)

I så fall ingen av dem. Är inte så där utstuderat "söt" som en liten flicka och sitter inte med Dolly Parton-wannabees under tröjan heller.
  • Anonym (Söt väljer jag)

Söt väljer jag, för jag känner att det funkar nog även för att manipulera andra kvinnor och tillräckligt bra på män medans sexig blir något jag bara kan manipulera män och lesbiska med. Söt ger ju fördelar utan att behöva tilltala den andres sexualitet. Man kan liksom inte trycka upp pattarna i ansiktet på en heterosexuell kvinna och förvänta sig att få fördelar, men att vara gullig biter på alla.

Blir bäst vinst totalt.

• Anonym (-)

Våra ideal skiljer sig uppenbarligen. Det du kallar söta och sexiga kvinnor stämmer inte helt med min egen bild. Och då blir det omöjligt att rösta.

• Anonym (Vacker söt och naturlig)

För mig är vacker och snygg samma sak. Eftersom den söta dessutom är naturlig så antar jag att den sexiga är onaturlig. Och vem vill vara det? Även om man är nätt och smal så kan man vara vältränad så jag väljer definitivt den söta framför bimbon.

• Anonym (Kalle)

Den söta!  Men smal och nätt är sexigt också... Så både söt och sexig på samma gång. Perfekt.

Svar på tråden Kvinna. Väldigt snygg vs väldigt söt. Vad hade du valt?