• askyfullofstars

Urinvägsinfektion? Uritrit?

Hej!
     Har du NÅGON erfarenhet av ?urinvägsinfektioner? som INTE är urinvägsinfektioner? Alltså jag har haft ilningar i underlivet/urinblåsan (ja jag vet ju inte var d kommer ifrån) så man bara känner att d ilar där nere. När jag lämnat urinprov har d inte funnits bakterier i de men fått Antibiotika ändå som hjälpt. Nu i torsdags började det ila massor i underlivet. Det blev bättre med ilandet men känner av urinblåsan efter varje toabesök. Som att den blir öm efter jag tömt blåsan? Blir galen på dessa problem. Har inte lämnat urinprov än men jag fick remiss till Gyn för att kolla av vc o allt såg bra ut. Borde man besöka urolog? Vad kan dessa besvär bero på? Någon som känner igen sig?

• Svar på tråden Urinvägsinfektion? Uritrit?
  • Avenia

Jag hade problem som liknade urinvägsinfektion som vandrade upp i livmoder och njurar. Fick ingen hjälp! Läkaren på E*eby vårdcentral sa "sluta känn efter". Jag ville dö, var kissnödig hela tiden och det läckte. Ont i njurar och livmoder. Så jag tog saken i egna händer och fick tag i antibiotika som jag kollat innan vad de brukar skriva ut. Efter kuren blev jag bra. Läkare förstör folks liv med sina antibiotikarestriktioner. Hade jag inte behandlat mig själv så hade jag fått allvarliga skador.

• askyfullofstars
    Avenia skrev 2023-02-15 20:12:15 följande:

Jag hade problem som liknade urinvägsinfektion som vandrade upp i livmoder och njurar. Fick ingen hjälp! Läkaren på E*eby vårdcentral sa "sluta känn efter". Jag ville dö, var kissnödig hela tiden och det läckte. Ont i njurar och livmoder. Så jag tog saken i egna händer och fick tag i antibiotika som jag kollat innan vad de brukar skriva ut. Efter kuren blev jag bra. Läkare förstör folks liv med sina antibiotikarestriktioner. Hade jag inte behandlat mig själv så hade jag fått allvarliga skador.

Jag fick antibiotika utan odling eller urinprov. Har inte blivit bra trots avslutad behandling. Sitter med urinträngningaf just nu. Fick furadantin.
Svar på tråden Urinvägsinfektion? Uritrit?