• Anonym (Long Dong Silver)

Medelålders/äldre kvinnor som bara vill ha sexdejt?

Jag har av och till varit ute och dejtat på nätet under ett år. Har inte varit särskilt seriös eller lagt ner nån direkt energi. Dock har det lett till några trevliga träffar, alla med kvinnor över 45. Fem dejter har lett till sex, tre av dem till kk under en period och en av dem träffar jag fortfarande då och då.

Är mest nyfiken om detta är en slump. Fem är väl kanske inte så många men jag trodde det knapp skulle finnas nån som kan tänka sig lite tillfälligt sex. Eller har jag bara haft lite tur att hitta dem som vill samma som jag.

• Svar på tråden Medelålders/äldre kvinnor som bara vill ha sexdejt?
  • Anonym (Gimme love)

Ja det har du nog. Personligen känner jag inga kvinnor som bara vill ha sex i någon ålder. De kan säga det inledningsvis men menar det aldrig och faller nästan fort det vankats sex.

Kvinnor går igång på att vara åtrådda och bekräftade i i första hand, vilket är motsatsen till engångssex och kk. Alla kanske inte vill binda sig men de flesta skulle nog hellre vilja ha en passionerad älskare i så fall,  än nån känslomässigt tom sexrelation.

Är helt övertygad om att kvinnor inte är ämnade för enbart sex. De tar mer skada av sånt än män.

• Miss Sunny
    Anonym (Gimme love) skrev 2023-02-14 17:13:54 följande:

Ja det har du nog. Personligen känner jag inga kvinnor som bara vill ha sex i någon ålder. De kan säga det inledningsvis men menar det aldrig och faller nästan fort det vankats sex.

Kvinnor går igång på att vara åtrådda och bekräftade i i första hand, vilket är motsatsen till engångssex och kk. Alla kanske inte vill binda sig men de flesta skulle nog hellre vilja ha en passionerad älskare i så fall,  än nån känslomässigt tom sexrelation.

Är helt övertygad om att kvinnor inte är ämnade för enbart sex. De tar mer skada av sånt än män.

Hahaha ... Vilket skitsnack
  • Anonym (Emma)

De kvinnor som tar skada av det är de som blivit lurade av mannen att det är mer mellan dem. Enbart för att få sex. 

Finns absolut kvinnor precis som män som bara är ute efter sex en period. Men då ska det ju vara lika villkor. Vet inte hur kvinnor är då jag inte dejta kvinnor men många män ljuger och fejkar en framtid fast de bara vill ligga och sen försvinner. 

• Decemberskytt
    Medelålders/äldre kvinnor som bara vill ha sexdejt?

Är du allvarlig?
    Helt övertygad om att kvinnor inte är ämnade för enbart sex, dessutom skulle kvinnor ta skada av det. Varför tror du dig veta, eller rättare sagt så säkert veta det? 

Jag har under vissa perioder, nu i snart ett år träffat en man för skönt sex. Vi bryr oss om varann, men bestämmer aldrig i förväg när vi ska ses härnäst. 

Alla får tro och tycka som de vill, så länge någon inte tror sig veta allt om alla.

• Anonym (A)
    Decemberskytt skrev 2023-02-14 19:05:06 följande:

Är du allvarlig?
    Helt övertygad om att kvinnor inte är ämnade för enbart sex, dessutom skulle kvinnor ta skada av det. Varför tror du dig veta, eller rättare sagt så säkert veta det? 

Jag har under vissa perioder, nu i snart ett år träffat en man för skönt sex. Vi bryr oss om varann, men bestämmer aldrig i förväg när vi ska ses härnäst. 

Alla får tro och tycka som de vill, så länge någon inte tror sig veta allt om alla.

+1
  • Anonym (Gimme love)
    Decemberskytt skrev 2023-02-14 19:05:06 följande:

Är du allvarlig?

Talar utifrån erfarenhet, hörsägen, vad jag läst, sett på tv, dejtingserier, tjuvlyssnat på tjejer på bussar, barer, middagar mm. De är alltid det där längtande hjärtat som lyser igenom kvinnors sexliberalism och härma killar "nostringsattached" attityd. Aldrig att de bara nöjer sig med det om mer erbjuds. Möjligen nån kortare period mellan exet och nästa Mr Right, men kvinnor är lika konsekventa som svenskt sommarväder nr det kommer till att enbart ha sex.

Ni som svarat är extremvarianter..inte precis the woman next doortypen
  • Decemberskytt
    Anonym (Gimme love) skrev 2023-02-14 20:28:12 följande:
    Talar utifrån erfarenhet, hörsägen, vad jag läst, sett på tv, dejtingserier, tjuvlyssnat på tjejer på bussar, barer, middagar mm. De är alltid det där längtande hjärtat som lyser igenom kvinnors sexliberalism och härma killar "nostringsattached" attityd. Aldrig att de bara nöjer sig med det om mer erbjuds. Möjligen nån kortare period mellan exet och nästa Mr Right, men kvinnor är lika konsekventa som svenskt sommarväder nr det kommer till att enbart ha sex.

Ni som svarat är extremvarianter..inte precis the woman next doortypen
    Du talar utifrån erfarenhet? Du fortsätter ju tala om att du vet hur det är trots att du uppenbarligen inte har så mycket erfarenhet. Säg i fortsättningen att du tror det gäller de flesta kvinnor i stället för att påstå att det ALLTID är på ett visst sätt. 
  • Miss Sunny
    Decemberskytt skrev 2023-02-14 21:13:18 följande:
    Du talar utifrån erfarenhet? Du fortsätter ju tala om att du vet hur det är trots att du uppenbarligen inte har så mycket erfarenhet. Säg i fortsättningen att du tror det gäller de flesta kvinnor i stället för att påstå att det ALLTID är på ett visst sätt. 
    Instämmer  !
  • Anonym (Buny)

Vi finns och vi tar för oss. Inte sugen på en relation men en återkommande sexparter som man också kan snacka med.

Jag kan välja och vraka, runt 10 år ynge är perfekt. Då är vi samspelta sexuellt. 

• SJL1986
    Anonym (Buny) skrev 2023-02-14 23:36:51 följande:

Vi finns och vi tar för oss. Inte sugen på en relation men en återkommande sexparter som man också kan snacka med.

Jag kan välja och vraka, runt 10 år ynge är perfekt. Då är vi samspelta sexuellt. 

Hur gammal är du?
Svar på tråden Medelålders/äldre kvinnor som bara vill ha sexdejt?