• Anonym (Fult spel)

Tinder stjäl min matchningar

Använder mig utav gratiskonto då jag köpte guld vid ett tillfälle och allt jag fick var att ge lite mer likes och lite mer bland favorit bilder och inget mer. 

Avslutade det omgående då jag ändå inte fick se vilka som gillade mig eller skriva till personen.

Nu när jag matchar med någon så måste jag skriva direkt till personen annars försvinner det helt ur listan med matchningar. Som att det inte ens har existerat någon matchning.

Har ni lika dant ?

Även lite nyfiken på över en tid vad ni får betala. Dom jag har förstått det så är priserna individuellt satta men även rörliga. 

• Svar på tråden Tinder stjäl min matchningar
  • Anonym (Fult spel)
    Emerencia skrev 2023-02-16 09:15:00 följande:

De försvinner inte, den på andra sidan avmatchar sig. Deal with it.

På en millisekund? 

Jag får matchningen och får då skriva ett meddelande till dom (rutan kommer upp omgående. Väljer jag att inte skriva exakt precis just då så försvinner matchningen omgående. Detta handlar alltså om ca 3-4 sekunder. Varje gång. 

• Emerencia
    Anonym (Fult spel) skrev 2023-02-16 09:32:27 följande:

På en millisekund? 

Jag får matchningen och får då skriva ett meddelande till dom (rutan kommer upp omgående. Väljer jag att inte skriva exakt precis just då så försvinner matchningen omgående. Detta handlar alltså om ca 3-4 sekunder. Varje gång. 

Då får du väl kontakta support. Vad tänkte du att främmande människor på ett forum skulle göra? 
  • Anonym (Fult spel)
    Emerencia skrev 2023-02-16 09:45:24 följande:
    Då får du väl kontakta support. Vad tänkte du att främmande människor på ett forum skulle göra? 

Jag tänkte att dom skulle förhålla sig till trådens ämne och inte komma med aversion sen ifrågasättande när man som ex i ditt fall blir bevisad motsatsen.

Vad trodde du att jag ville med tråden annars?

• Emerencia
    Anonym (Fult spel) skrev 2023-02-16 09:48:54 följande:

Jag tänkte att dom skulle förhålla sig till trådens ämne och inte komma med aversion sen ifrågasättande när man som ex i ditt fall blir bevisad motsatsen.

Vad snackar du om, bevisad motsatsen? Av vad? 

Jag håller mig till ämnet. Du har ett tekniskt fel på ditt konto att matcher försvinner. Då kontaktar man support av den appen. 

Du verkar ju inte ha koll, är det en millisekunder eller 3-4 sekunder. Stor skillnad. 
  • Anonym
    Anonym (Fult spel) skrev 2023-02-16 09:48:54 följande:

Bevisa motsatsen? Det du bevisade med din text var ju att det verkar mycket rimligt och vettigt att de avmatchar dig?
  • Anonym (Fult spel)
    Anonym skrev 2023-02-16 10:02:39 följande:
    Bevisa motsatsen? Det du bevisade med din text var ju att det verkar mycket rimligt och vettigt att de avmatchar dig?
    På 3 till 4 sekunder varje gång? 
  • Anonym (Nope)

Nej har aldrig hänt mig.
    försvinner dom lite senare så har dom avmatchat.

deleta ditt konto och app och ominstallera eller prata med supporten om det händer igen.

• Anonym (Fult spel)
    Emerencia skrev 2023-02-16 10:02:25 följande:
    Vad snackar du om, bevisad motsatsen? Av vad? 

Jag håller mig till ämnet. Du har ett tekniskt fel på ditt konto att matcher försvinner. Då kontaktar man support av den appen. 

Du verkar ju inte ha koll, är det en millisekunder eller 3-4 sekunder. Stor skillnad. 

Dåligt ordval. Men att din aversion inte stämmer. Det är rent statistiskt omöjligt att precis alla som jag inte väljer att skriva omgående till hinner att avmatcha inom loppet av 3-4 sekunder. Det säger sig självt.

Det beror på vilken tidshorisont du jämför med. jag upptäcker inte ens att någon har gillat en på tinder försen några timmar efter ibland någon dag efter.

Medans 100% av dom som jag matchar med hinner avmatcha enligt er inom loppet av 3-4 sekunder? Det är ungefär lika lång tid som att lyfta handen för att klia sig i bakhuvet med återkommande 4 fingerrörelser och ner med handen igen.

Med tanke på att det är 100% av matchningarna så måste vi ju leva i en värld med super snabba människor isåfall.

Varför skrev du inte bara ifrån start; Antigen avmatchar dom eller så är det fel på appen, Varför börja med en idiotförklaring av mig och sedan fortsätta driva till konflikt? Mår du bra eller ?  

• Anonym (Fult spel)
    Anonym (Nope) skrev 2023-02-16 10:34:13 följande:

Nej har aldrig hänt mig.
    försvinner dom lite senare så har dom avmatchat.

deleta ditt konto och app och ominstallera eller prata med supporten om det händer igen.

Tack för ett vettigt svar!!!

• Anonym (Nope)

Det är inte så att du missar att de nya matcherna ligger som ikoner ovanför chatten innan man skrivit till varandra?

• Anonym (Fult spel)
    Anonym (Nope) skrev 2023-02-16 10:43:49 följande:

Det är inte så att du missar att de nya matcherna ligger som ikoner ovanför chatten innan man skrivit till varandra?

Tack för ditt inlägg. Nej har kollat där. De finns inte där alls o det inom loppet av 3-4 sekunder efter matchning.
  • Anonym (...)

TS. Jag har aldrig använt tinder så jag kan inte hjälpa dig. Jag tycker dock alltid för egen del att det alltid är bäst att vända sig till den som ansvarar för den funktion man har problem med.
    Har jag problem med bank-id så vänder jag mig till min bank. Har jag problem med FK så vänder jag mig till FK osv. Därför: kontakta Tinders support. Jag frågar aldrig om något på Familjeliv. 

• Anonym (Fult spel)
    Anonym (...) skrev 2023-02-16 11:07:01 följande:

TS. Jag har aldrig använt tinder så jag kan inte hjälpa dig. Jag tycker dock alltid för egen del att det alltid är bäst att vända sig till den som ansvarar för den funktion man har problem med.
    Har jag problem med bank-id så vänder jag mig till min bank. Har jag problem med FK så vänder jag mig till FK osv. Därför: kontakta Tinders support. Jag frågar aldrig om något på Familjeliv. 

Trodde det var något de satt i system för att man inte betalar för Tinder. Därav som jag inte har frågat kundtjänst. 

Lika dant med priserna för de olika tjänsterna skiftar ca 2 gånger i veckan.

Så därav som jag har sett Tinder som ett halvt bluff företag och inte direkt velat ta kontakt med dom. 
  • Emerencia
    Anonym (Fult spel) skrev 2023-02-16 10:39:02 följande:

Dåligt ordval. Men att din aversion inte stämmer. Det är rent statistiskt omöjligt att precis alla som jag inte väljer att skriva omgående till hinner att avmatcha inom loppet av 3-4 sekunder. Det säger sig självt.

Det beror på vilken tidshorisont du jämför med. jag upptäcker inte ens att någon har gillat en på tinder försen några timmar efter ibland någon dag efter.

Medans 100% av dom som jag matchar med hinner avmatcha enligt er inom loppet av 3-4 sekunder? Det är ungefär lika lång tid som att lyfta handen för att klia sig i bakhuvet med återkommande 4 fingerrörelser och ner med handen igen.

Med tanke på att det är 100% av matchningarna så måste vi ju leva i en värld med super snabba människor isåfall.

Varför skrev du inte bara ifrån start; Antigen avmatchar dom eller så är det fel på appen, Varför börja med en idiotförklaring av mig och sedan fortsätta driva till konflikt? Mår du bra eller ?  

Tja, många har svårt att acceptera avmatchning utan måste med alla medel vrida och vända på allt annat först. Speciellt män verkar inte fatta. Men du verkar ju envist säga att det inte handlar om de utan något tekniskt fel på appen. Har inte hört någon annan haft samma problem.

Men dåså, då säger vi väl att det är något tekniskt fel på appen och ditt konto. Då gav jag svar på hur du skulle lösa det senare. 

Det jag inte förstår är att du vänder först till ett forum och inte till support på Tinder. Lika dumt som som vissa skriver om allvarliga symptom här istället för att ringa 1177, 112 eller åka in till akuten. Så redan där att du skriver här istället för support gör att jag snabbt idiotförklarade dig då du inte verkar kunna tänka rätt hur man löser ett sånthär problem. 
Svar på tråden Tinder stjäl min matchningar