Anonym (Fult spel) skrev 2023-02-16 10:39:02 följande:
Dåligt ordval. Men att din aversion inte stämmer. Det är rent statistiskt omöjligt att precis alla som jag inte väljer att skriva omgående till hinner att avmatcha inom loppet av 3-4 sekunder. Det säger sig självt.
Det beror på vilken tidshorisont du jämför med. jag upptäcker inte ens att någon har gillat en på tinder försen några timmar efter ibland någon dag efter.
Medans 100% av dom som jag matchar med hinner avmatcha enligt er inom loppet av 3-4 sekunder? Det är ungefär lika lång tid som att lyfta handen för att klia sig i bakhuvet med återkommande 4 fingerrörelser och ner med handen igen.
Med tanke på att det är 100% av matchningarna så måste vi ju leva i en värld med super snabba människor isåfall.
Varför skrev du inte bara ifrån start; Antigen avmatchar dom eller så är det fel på appen, Varför börja med en idiotförklaring av mig och sedan fortsätta driva till konflikt? Mår du bra eller ?
Tja, många har svårt att acceptera avmatchning utan måste med alla medel vrida och vända på allt annat först. Speciellt män verkar inte fatta. Men du verkar ju envist säga att det inte handlar om de utan något tekniskt fel på appen. Har inte hört någon annan haft samma problem.
Men dåså, då säger vi väl att det är något tekniskt fel på appen och ditt konto. Då gav jag svar på hur du skulle lösa det senare.
Det jag inte förstår är att du vänder först till ett forum och inte till support på Tinder. Lika dumt som som vissa skriver om allvarliga symptom här istället för att ringa 1177, 112 eller åka in till akuten. Så redan där att du skriver här istället för support gör att jag snabbt idiotförklarade dig då du inte verkar kunna tänka rätt hur man löser ett sånthär problem.