• Margaretan5

    Ingen ägglossning?

    Hejsan,

    är en kvinna på 37 år. Jag har de sex senaste månaderna haft oskyddat sex i förhoppning om att få mitt första barn. Haft på känn att det skulle vara svårt för jag tror inte att jag haft äggviteaktiga flytningar på några år, så i förra menscykeln köpte jag ägglossningstest, det visade ?glad gubbe? dag 11 i menscykeln, vilket gjorde mig glad eftersom jag var orolig att det aldrig skulle ge utslag. Min menscykel är väldigt regelbunden och oftast på 28 dagar, så har aldrig haft några problem med den. Hade läst lite på nätet om munkpeppar, så bestämde mig för att testa med dem och började äta dem dag 1 i nuvarande cykel i förhoppning om att få bättre ägglossning, men nu har ägglossningstestet visat neg från dag 10-12 :( Är det någon som har några tips på hur jag ska gå vidare? Fortsätta med munkpeppar eller inte? Om jag har förstått rätt så kan jag tyvärr inte göra fertilitetsutredning pga att jag ej varit i förhållande i två år och min partner och jag  är inte skrivna på samma adress. Känner verkligen att tiden rinner iväg för mig så om någon har något tips så skulle jag bli jättetacksam!

Svar på tråden Ingen ägglossning?