• Anonym (Stella)

    Sexuell fantasi, har ni gjort det till verklighet?

    Jag har fantiserat om att i smyg från min partner ge oralsex till en annan kvinna så länge att jag behöver göra det till verklighet. 

    Ni som har gjort verklighet av er fantasi,  oavsett vilken det varit,  har ni ångrat er efteråt? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-02-16 15:06
    Jag har en sexuell fantasi om att ge oralsex till en annan kvinna, men då i hemlighet från min man. Dels för att det ingår i fantasin, men även att jag skulle få lite prestationsångest. Det spelar egentligen inte så stor roll i min frågeställning:

    Ni som har gjort verklighet av er fantasi, oavsett vilken det varit, har ni ångrat er efteråt?

  • Svar på tråden Sexuell fantasi, har ni gjort det till verklighet?
  • Anonym (...)

    "i smyg från min partner" ? Vad betyder det ens, det går inte att skriva så.  (sorry för lite OT men ja, det här störde mig Flört

    Varför måste du göra verklighet av din fantasi? Då är det ju inte längre en fantasi. 

  • Anonym (Jones)

    Efter att jag sugit kuk för första gången så var det blandat. Kändes overkligt, och jag både ångrade det och inte, blev samtidigt upphetsad av det. Skulle aldrig göra det igen. Men det gjorde jag. Nu långt senare så ångrar jag det inte. Jag är glad att jag testade.

  • Anonym (Stella)
    Anonym (...) skrev 2023-02-16 14:58:45 följande:

    "i smyg från min partner" ? Vad betyder det ens, det går inte att skriva så.  (sorry för lite OT men ja, det här störde mig Flört

    Varför måste du göra verklighet av din fantasi? Då är det ju inte längre en fantasi. 


    Har gjort om inlägget för din skull ❤️
  • Anonym (Stella)
    Anonym (Jones) skrev 2023-02-16 15:06:27 följande:

    Efter att jag sugit kuk för första gången så var det blandat. Kändes overkligt, och jag både ångrade det och inte, blev samtidigt upphetsad av det. Skulle aldrig göra det igen. Men det gjorde jag. Nu långt senare så ångrar jag det inte. Jag är glad att jag testade.


    Ja, jag är lite inne på samma linje,  jag tror att jag kommer ångra mig nån gång i livet om jag inte gör det
  • Anonym (Jones)
    Anonym (Stella) skrev 2023-02-16 15:08:46 följande:
    Ja, jag är lite inne på samma linje,  jag tror att jag kommer ångra mig nån gång i livet om jag inte gör det
    Är man nyfiken och känner att man vill, så ska man nog testa. Jag skulle gärna göra det igen, om jag träffar rätt man.
  • Anonym (Stella)
    Anonym (Jones) skrev 2023-02-16 15:10:45 följande:
    Är man nyfiken och känner att man vill, så ska man nog testa. Jag skulle gärna göra det igen, om jag träffar rätt man.
    Ja, det är ju bara det där att träffa nån,  utföra det man vill och förhoppningsvis aldrig ses igen 😆
  • Anonym (C)

    Jag som man, hade inte haft något som helst problem om min flickvän ville slicka i sig från en annan kvinna och få henne att njuta.

    Frågan är varför det ingår att hålla det hemligt ifrån någon som man älskar? 

    Hade det inte varit bättre att få leva ut den historien någon gång. Och att partnern inte har något emot det faktumet att du prövar?

  • Anonym (Jones)
    Anonym (Stella) skrev 2023-02-16 15:12:22 följande:
    Ja, det är ju bara det där att träffa nån,  utföra det man vill och förhoppningsvis aldrig ses igen 😆
    Ja, för mig tog det flera år innan jag vågade. Drog mig ur flera träffar när det närmade sig. Det var engångsmöten allihopa, blind dates. Aldrig mer Drömmer
  • Fabian1965

    När jag var singel testade jag att suga kuk.
    Jag gillade det men har inte någon strävan efter en fortsatt kuksugning nu när jag vet hur det är.

  • Anonym (Stella)
    Anonym (C) skrev 2023-02-16 15:12:28 följande:

    Jag som man, hade inte haft något som helst problem om min flickvän ville slicka i sig från en annan kvinna och få henne att njuta.

    Frågan är varför det ingår att hålla det hemligt ifrån någon som man älskar? 

    Hade det inte varit bättre att få leva ut den historien någon gång. Och att partnern inte har något emot det faktumet att du prövar?


    Det vet jag inte, det går inte alltid styra fantasierna... 😊 är väl spänningen kanske. 

    Jag tror absolut inte att han har något emot det. Vi delar ofta fantasier med varandra,  där ingår det sex med både killar och tjejer.  Ensamma och tillsammans. Men det är ju inte det som är "grejen". Då är det ju något annat än den här fantasin liksom. 
Svar på tråden Sexuell fantasi, har ni gjort det till verklighet?