• Anonym (Var)

Var hittar man någon att ligga med?

Så.. var hittar man någon att ligga med?

Tinder funkar ju inte, där får man inga matchningar.. Klubb6 har ju inte direkt många användare..

Verkar som en helt omöjlig uppgift att hitta någon.

(Ja, såklart är jag kille som letar en tjej)

• Svar på tråden Var hittar man någon att ligga med?
  • Anonym (Sex)
    Anonym (Var) skrev 2023-02-17 18:35:08 följande:
    Var hittar man någon att ligga med?

Så.. var hittar man någon att ligga med?

Tinder funkar ju inte, där får man inga matchningar.. Klubb6 har ju inte direkt många användare..

Verkar som en helt omöjlig uppgift att hitta någon.

(Ja, såklart är jag kille som letar en tjej)

Jag hittar älskare i vardagen. Nätdejting tar jag inte mycket för utan jag är mer för möten irl. 

Jag som är tjej hittar i alla fall killar som är villiga. Tar ju inte vem som helst utan det måste ju finnas något som hettar till. Han måste visa att han vill ha mig utan att vara påträngande. 
  • Anonym (Var)
    Anonym (Sex) skrev 2023-02-17 19:22:10 följande:
    Jag hittar älskare i vardagen. Nätdejting tar jag inte mycket för utan jag är mer för möten irl. 

Jag som är tjej hittar i alla fall killar som är villiga. Tar ju inte vem som helst utan det måste ju finnas något som hettar till. Han måste visa att han vill ha mig utan att vara påträngande. 
    Ok. Ja det är väl annorlunda för tjejer, misstänker jag. Det kanske är lättare att hitta ett antal villiga killar än det är att hitta ett antal villiga tjejer om man är kille.
  • Anonym (Sex)
    Anonym (Var) skrev 2023-02-17 19:26:09 följande:
    Ok. Ja det är väl annorlunda för tjejer, misstänker jag. Det kanske är lättare att hitta ett antal villiga killar än det är att hitta ett antal villiga tjejer om man är kille.
    Kanske. Det brukar ju gå flera villiga killar per villig tjej. 

Hur gammal är du och inom vilken ålder på kvinnor söker du? 
  • Anonym (Var)
    Anonym (Sex) skrev 2023-02-17 19:28:19 följande:
    Kanske. Det brukar ju gå flera villiga killar per villig tjej. 

Hur gammal är du och inom vilken ålder på kvinnor söker du? 
    Jag är 38. Söker väl kanske mellan 25-40 skulle jag säga.
  • Anonym (Sex)
    Anonym (Var) skrev 2023-02-17 19:31:44 följande:
    Jag är 38. Söker väl kanske mellan 25-40 skulle jag säga.
    Du var äldre än vad jag trodde. Glad Jag är 43. 

Du kan kanske söker i "fel" åldersgrupp. Över lag är ju kvinnor som har yngre barn för upptagna för att ha sex. Obs! Väldigt generaliserat! Du borde kanske titta ytterligare några år fram, 30-50 år eller nåt sånt. 

Det senare året får jag inte nog på sexfronten, helt omättlig. Solig
  • Anonym (C)
    Anonym (Var) skrev 2023-02-17 19:26:09 följande:
    Ska du ha en chans idag som kille. Så ska du ha 10 000 följare på twitter. Vara extrovert och dessutom lite halvkänd. 

Kvinnor förstår inte att de bara behöver visa sig ute. 
  • Anonym (Var)
    Anonym (Sex) skrev 2023-02-17 19:41:24 följande:
    Du var äldre än vad jag trodde. Glad Jag är 43. 

Du kan kanske söker i "fel" åldersgrupp. Över lag är ju kvinnor som har yngre barn för upptagna för att ha sex. Obs! Väldigt generaliserat! Du borde kanske titta ytterligare några år fram, 30-50 år eller nåt sånt. 

Det senare året får jag inte nog på sexfronten, helt omättlig. Solig
    Okej 😊
    Ibland har jag kollat upp till 50 på tinder, men det är ju inte lättare heller. Nästan alla kvinnor mellan 40-50 skriver att de vill hitta något seriöst.
    Jasså, omättlig, det låter härligt 😏
  • Anonym (Sex)
    Anonym (Var) skrev 2023-02-17 19:48:40 följande:
    Okej 😊
    Ibland har jag kollat upp till 50 på tinder, men det är ju inte lättare heller. Nästan alla kvinnor mellan 40-50 skriver att de vill hitta något seriöst.
    Jasså, omättlig, det låter härligt 😏
    Ja, så kan det ju vara. Många söker nog ett seriöst förhållande. Personligen har jag så mycket jobb så utöver det vill jag bara ha kul och mycket sex. 😇 
  • Anonym (Var)
    Anonym (Sex) skrev 2023-02-17 19:57:21 följande:
    Ja, så kan det ju vara. Många söker nog ett seriöst förhållande. Personligen har jag så mycket jobb så utöver det vill jag bara ha kul och mycket sex. 😇 

Ja så är det nog. Så småningom söker jag också seriöst, men helst med någon som inte har barn sedan innan men ev. skulle vilja ha barn, så då blir det svårare med någon mellan 40-50.

Men man får väl inse att det inte går att hitta någon, om man inte har tur och blir utvald av någon kvinna som vill ligga, känns lite så, som ett lotteri, en på miljonen 😜

• Kotten23

Se dig själv i spegeln ställ dig frågan, om jag va tjej skulle jag vilja ligga med denna kille Å ljug inte. 

du kanske skulle lägga ett Sten hårt år på gymmet.  Träna komma i form. Sluta äta skräpmat. fixa tänderna ett vitt fint leende hjälper till.  Brudar ligger inte med vad som helst oavsett hur länge du letar. Skaffa fräscha snygga kläder, gråa mjukis byxor hjälper väldigt lite på Ica. 

Svar på tråden Var hittar man någon att ligga med?