• Anonym (J)

Hur kan så många ha scrunch tights?

Spelar ingen roll hur snygg rumpan är, skämskudde varje gång jag ser dessa. Och det är ofta eftersom jag själv går på gym. 

har man ett så stort behov av att visa hela röven och dess exakta konturer? 

folk har ju ingen smak längre. 

• Svar på tråden Hur kan så många ha scrunch tights?
  • Anonym

Har sett en gång, blev så full i skratt. Det absolut fulaste jag sett.
    Nästa gång tänker jag fota och filma.

• Anonym (kuken)

Jahapp tack för din fräscha åsikt

• Anonym (J)
    Anonym skrev 2023-02-18 22:45:30 följande:

Har sett en gång, blev så full i skratt. Det absolut fulaste jag sett.
    Nästa gång tänker jag fota och filma.

skönt att man inte är ensam. Ser detta flera ggr per dag och trodde att dom flesta kanske tyckte att det var snyggt. 
  • Anonym

Hoppas män börjar bära dessa och visar upp ballen när de går på stan

• Anonym (J)
    Anonym (kuken) skrev 2023-02-18 22:45:52 följande:

Jahapp tack för din fräscha åsikt

Fräscht är ett med det också är mkt skämskudde över. Så fort nån har en åsikt om andra kvinnor är det ?fräscht?
    kom med nåt nytt. 
  • Anonym (J)
    Anonym skrev 2023-02-18 22:47:07 följande:

Hoppas män börjar bära dessa och visar upp ballen när de går på stan

Haha jaa😄
  • Anonym

Man kan ju ta på sig ett par och ha en stor nattbinda på sig samtidigt för att visa hur absurt det ser ut. Eller bara låta mensblodet rinna och torka i byxan om vi nu inte ska lämna något åt fantasin

• Anonym (Friskisgym)

Jag kan inte låta bli att undra hur många som inte har trosor på sig i dessa byxor för det tappar ju lite av utseendet med trosor på... .. Och så tänker jag på hur många svettiga fiffins i dessa byxor som gnussat på motionscykeln före mig.. Och då kliver jag av cykeln och känner behov av att duscha... 

• Anonym (Carro)
    Anonym (Friskisgym) skrev 2023-02-18 23:06:31 följande:

Jag kan inte låta bli att undra hur många som inte har trosor på sig i dessa byxor för det tappar ju lite av utseendet med trosor på... .. Och så tänker jag på hur många svettiga fiffins i dessa byxor som gnussat på motionscykeln före mig.. Och då kliver jag av cykeln och känner behov av att duscha... 

Oj du - mycket som snurrar i skallen på dig samtidigt.

Varför inte bara låta folk välja själva vad de vill ha utan att raljera.

Vill du att andra ska raljera över dina val?
Svar på tråden Hur kan så många ha scrunch tights?