• Anonym (Anonym)

Överraskande sexpartner

Döm inte boken efter dess omslag, heter det ju. Vad har ni för erfarenheter av sex som inte alls motsvarat förväntningarna? Typ socialt dominanta personer som varit undergivna i sängen, eller grå möss som förvandlats till vilddjur.

• Svar på tråden Överraskande sexpartner
  • Anonym (Anonym)
    En del personer är t ex väldigt snälla och mjuka till sättet. Ibland kanske nästan för mjuka och snälla, så att det går ut över deras sexuella dragningskraft. Har känt ett antal - framför allt män, men också kvinnor - under åren.

Jag tänker på en tjej som jag kände i 20-årsåldern. Hon var egentligen söt, men hade en nästan tantigt snäll utstrålning. Hon hade också lite svårt med att träffa rätt i kärlekslivet, kanske på grund av den snälla framtoningen samt hennes fysiska utstrålning i övrigt (aldrig kläder som framhävde lår, rumpa, midja, bröst), aldrig smink och ganska blek hy, glasögon.

Vi var i 20-årsåldern och hade gemensamma vänner, men en gång råkade vi hamna i säng tillsammans. Mina föreställningar om hur hon skulle vara kom då helt på skam. Hon var vild och tog för sig rejält i sängen. Sexet var hårt och intensivt, nästan för mycket för min smak. Efteråt hade jag både bit-, klös- och blåmärken på kroppen och min kuk var helt öm.
  • Anonym (Kollaren)

Min fru förvånar mig. Hon är pryd, vill inte prata om sex, tar inte jättemycket initiativ. Men när vi är på plats kan hon ligga med särade ben och jucka mot mig och visa sin våta fitta medan jag runkar och hon smeker mitt anus.

• Anonym (Snälla frun)

Var på en fest och min man hade på mig en ögonbindel. blev smekt av någon/några och till slut blev jag knullad på ett bord av någon som verkligen kom åt rätt punkter. Fick flera fontäner och hamnade som i trans. Efter ett tag tog jag av mig ögonbindeln och han som knullade var helt utanför mina ramar av utseende och ålder. När han skulle komma så ställdes jag på knä och han kom i ansiktet och mun i en av de större satserna jag sett. 

Efter det har vi varit på fler tillställningar där han varit med och jag går inte därifrån innan han har knullat mig. 

• Anonym (Jag)

Ah, inte särskilt stora överraskningar skulle jag säga. Ett par killar har varit extremt uthålliga, det är väl vad jag kommer att tänka på då. När det gäller killar och sex så är det verkligen så att det du ser är vad du får.

• Anonym (Nyfiken)

Har haft förmånen att ha kontakt med några kvinnor, alla med mycket försynt framtoning som absolut inte utstrålade några sexuella signaler alls.

Nr 1, oskyldig utstrålning, jobbade jag med. Tystlåten och blyg. Vid vissa tillfällen kom hon dock gärna tillbaka till ämnet att i sexuellt syfte bli inlindad i gladpack... Då hon pratade om det fick hon en helt annan blick...

Nr 2 väldigt vardaglig look, hade kontakt med henne en period och hon gillade att prata och berätta om sina kinks med sexuella utsvävningar och gärna sexuella utmaningar, innefattande att bli tvingad till saker, tvinga andra till saker inklusive wet sex, blöjor, män i utmanande feminina underkläder som stayupstrumpor och strungbody mm. 

Nr 3 storväxt väldigt ofåfäng kvinna som tyckte om att ha stora luftiga långa klänningar jämt När jag lärt känna henne mer förstod jag att hon alltid var naken på underkroppen under klänningen och i princip oavbrutet nästan hela tiden i alla upptänkliga sammanhang  smekte sig själv där under, i synnerhet om hon hade nån möjlighet att träffa den hon pratade med. Hade som jag uppfattade det haft hon väldigt många sexpartners. 

• Anonym (Kollaren)

Bidrar med en trist historia.

Vi blev småförälskade. I sängen kysstes hon jättekonstigt och äckligt, med alldeles för vidöppen mun. Jag hade svårt att tända, och när hon försökte suga mig hård och jag inte blev det så sa hon att jag gjorde henne generad. När jag gick ner på henne smakade hon jätteäckligt. När jag till slut skulle penetrera henne hade hon fittkramp. 

Överraskande dåligt alltihop.

• Jim84
    Anonym (Snälla frun) skrev 2023-02-21 09:49:02 följande:

Var på en fest och min man hade på mig en ögonbindel. blev smekt av någon/några och till slut blev jag knullad på ett bord av någon som verkligen kom åt rätt punkter. Fick flera fontäner och hamnade som i trans. Efter ett tag tog jag av mig ögonbindeln och han som knullade var helt utanför mina ramar av utseende och ålder. När han skulle komma så ställdes jag på knä och han kom i ansiktet och mun i en av de större satserna jag sett. 

Efter det har vi varit på fler tillställningar där han varit med och jag går inte därifrån innan han har knullat mig. 

Intressant. Är han direkt motbjudande tycker du eller bara inte riktigt din typ?
  • Jim84
    Anonym (Jag) skrev 2023-02-21 11:44:42 följande:

Ah, inte särskilt stora överraskningar skulle jag säga. Ett par killar har varit extremt uthålliga, det är väl vad jag kommer att tänka på då. När det gäller killar och sex så är det verkligen så att det du ser är vad du får.

Svårt att tro att det skulle skilja sig mellan män och kvinnor. Måste finnas de som hamnat i sängen med en maskulin atlet som visat sig vara t ex undergiven eller en försynt liten farbror som visat sig vara en riktig hingst i sängen.
  • Anonym (Jag)
    Jim84 skrev 2023-02-21 21:04:35 följande:
    Svårt att tro att det skulle skilja sig mellan män och kvinnor. Måste finnas de som hamnat i sängen med en maskulin atlet som visat sig vara t ex undergiven eller en försynt liten farbror som visat sig vara en riktig hingst i sängen.
    Haha jaa det vore nåt :) Närmaste jag kommer med kontraster är en tjejkompis som låg med en kille som allmänt ansågs vara världens karlakarl, kvinnor föll som furor omkring honom. Säger bara en sak...

• LadyThunder
    Anonym (Kollaren) skrev 2023-02-21 17:14:16 följande:

Bidrar med en trist historia.

Vi blev småförälskade. I sängen kysstes hon jättekonstigt och äckligt, med alldeles för vidöppen mun. Jag hade svårt att tända, och när hon försökte suga mig hård och jag inte blev det så sa hon att jag gjorde henne generad. När jag gick ner på henne smakade hon jätteäckligt. När jag till slut skulle penetrera henne hade hon fittkramp. 

Överraskande dåligt alltihop.

hahaha herregud, fasansfullt i alla steg! Det föll dig aldrig in att säga nej tack och stoppa hela katastrofen när ni inte ens synkade i kyssarna?

Svar på tråden Överraskande sexpartner