Vill inte acceptera min läggning
Tja! Jag en 22-åring kille som utåt sett har det ganska så perfekt just nu i livet, de går verkligen som på räls.
Min inuti mig själv är det ett jäkla helvete, för jag är gay. Och nej de är inget fel med att vara gay, men när man har levt i förnekelse och nu helt enkelt bara fått erkänna det för sig. Så kommer det ställa till saker och ting i mitt rätt så perfekta liv.
De jobbigaste är min flickvän. Vi har varit ihop i fyra år nu och vi förlovade oss förra året (bröllop är dock inte påtänkt). Jag har känslor för henne, men har nog aldrig tänt på henne sexuellt. Under sex, så har jag haft andra tankar i huvudet. Vi har det fantastiskt ihop och tanken av att förlora henne gör så himla ont.
Jag har länge levt i förnekelsen att jag skulle vara straight, men sen kunnat acceptera tanken att jag möjligtvis skulle kunna vara bi. Men jag har tillslut bara fått inse att de är killar jag är attraherad till och att jag gay. Fast även om jag har insett det, så har jag verkligen inte accepterat det. Jag vill inte vara gay.
Jag har inte pratat med någon om detta och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra.