• Anonym (Aha)

Är jag lesbisk?

Jag har alltid älskat smink, mode kläder och nu på senaste har jag inte haft så mycket pengar men heller inte mått så bra För att kunna investera i nya kläder osv. 

När jag var på klubben i helgen kom det fram en ganska utmanade tjej på toaletten och sa att jag ville ha henne och ha sexuellt med henne. Jag sa flera gånger att jag hade pojkvän men hon gav sig inte och hade en jätte läskig blick. 

efter detta har jag frågat mig själv om jag har ett lesbiskt utseende eller vad det är? Detta har aldrig hänt innan. Men jag skulle verkligen inte se mig som det. 

kan verkligen inte tänka mig detta och det var obehagligt men samtidigt går tankarna tänk om jag är född för och vara något annat?

• Svar på tråden Är jag lesbisk?
  • Anonym (L)

Märklig trådstart. Börjar du ifrågasätta din sexualitet på grund av en random konstig tjej på nattklubben? Lägg av nu. I sådana fall måste du ha något mer att gå på, om du ska börja misstänka homosexualitet. Hon kan ha varit drogpåverkad eller vad som helst. 

• Anonym (Racerförare)

Fast det är ju svårt att veta vad personen man attraheras av har för sexuell orientering innan man kommit i närmare kontakt, så ibland stöter heterot på ett homo och omvänt. Och så dessutom varianter som bisexualitet osv.

Det är ofrånkomligt att det kan bli fel ibland och inget man behöver grubbla över. Du vet väl själv vad du dras till? 

• BuoBä

NEWSFLASH!
    Det finns inget "lesbiskt utseende". Det finns lesbiska som älskar mode och smink, det finns de som inte gör det och allt mitt emellan. 
    Och är det butch du tänker på så är det en stil och betyder inte att man inte är intresserad av mode. 

• Anonym (A)
    Anonym (L) skrev 2023-02-24 11:28:59 följande:
    Märklig trådstart. Börjar du ifrågasätta din sexualitet på grund av en random konstig tjej på nattklubben? Lägg av nu. I sådana fall måste du ha något mer att gå på, om du ska börja misstänka homosexualitet. Hon kan ha varit drogpåverkad eller vad som helst. 
    Håller med
  • Aniiee

I'll take "Shit that never happened" for 500, thank you Alex. 

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Anonym (Jag då?)

Jag undrar om jag är lite lesbisk? Jag har vart med en kvinna (var med hennes man först) och hon tände jag på. Men innan och efter henne har jag bara attraherats av män, jag gillar inte lesb porr och jag tänker på män när jag onanerar.

Undantagslesbisk? 

• Anonym (.)
    Anonym (Jag då?) skrev 2023-02-24 23:54:00 följande:
    Jag undrar om jag är lite lesbisk? Jag har vart med en kvinna (var med hennes man först) och hon tände jag på. Men innan och efter henne har jag bara attraherats av män, jag gillar inte lesb porr och jag tänker på män när jag onanerar. Undantagslesbisk? 

Bisexuell, men attraherad av betydligt fler män än kvinnor. Alla bisexuella är ju inte 50/50 utan många dras oftare åt det ena könet än åt det andra.
Svar på tråden Är jag lesbisk?