Borderline, hjälp
Jag börjar bli tokig och tvivla på att jag är en bra människa längre!Träffade en helt underbar tjej för 2års sedan! Det var helt magiskt dom första 3 månaderna. Sedan hände något?
Hon blev sur och arg helt utan anledning. när jag tillslut fick fram vad det berodde på så var det för att jag var för positiv och glad hela tiden. hon hade varit rått ärlig om hennes tidigare relationer och hennes senaste x hade helt utan förvarning kastar ut henne och gjort slut. Hon sa att hon fortfarande hade känslor för honom (efter 1år) Vilket såklart inte är en omöjlighet om man blivit dumpad.
men nu till xruxet! Efter ett tag så blev det seriöst för mig ändå! Jag var helt såld!
der visar sig att hon har kontakt med alla sina x. Hon har försvunnit på radarn från mig och kommer alltid med ursäkter om att hon är trött eller har ont i huvudet.
då jag råkar ha bott granne med hennes senaste x så tar jag kontakt med honom.
han berättar allt! Hur hon har stalkat honom och hur svårt det var för honom att kasta ut henne. Han nämnde även borderline som tydligen hon berättat om.
jag har blivit svartsjuk, exploderar verbalt, betett mig illa, skrikit, kallat henne mycket elaka saker och har försökt lämna henne vid säkert 10tillfällen. Men det går inte? hon lyckas hålla sig kvar. Senast gömde hon sig i skogen utanför där jag bodde och vägrade komma fram tills jag hade packat ur hennes saker ur min bil?
jag känner mig som den hemskaste och svinigaste mannen som finns! Jag har sagt så mycket elaka saker som jag aldrig tidigare gjort förut till någon!
men jag äta upp inifrån och börjar själv ifrågasätta mig själv om det är jag det är fel på. Hon säger att jag behöver hjälp?
hennes x berättade att hon hade varit otrogen mot honom vid två tillfällen. o båda tillfällena var med två olika x.
hon har haft sjukt många relationer?
men hur tar jag mig ur det här? Jag känner att jag bara gör henne och mig själv illa genom att vara konstant arg. Men jag klarar Inte av att lämna henne. Hon hänger runt mina ben o bönar och ber varje gång.