• Anonym (A)

    Drömkvinna/man hur ser din ut?

    Om du fick välja hur skulle din drömpartner se ut?

  • Svar på tråden Drömkvinna/man hur ser din ut?
  • Anonym (Hmm)

    Gärna 175-185 cm lång, dvs lagom för min längd. Inte fet men helst inte mager heller, dvs helt normal kropp. Inga större fysiska avvikelser som får honom att se ful/konstig/äcklig ut. Normala ansiktsdrag, dvs inga fiskläppar, rödsprängda kinder och annat. Vill inte ha för mycket muskler men gärna lite muskler på överkropp och armar, alltså ingen spenslig typ utan mer normal. Ah, en helt vanlig karl skulle jag säga. Jag har ingen stark preferens gällande hår/ögonfärg. Och, viktigt, varken acne eller hår på ryggen.

  • Anonym (Något hitåt?)

    Kvinna runt 35. Hon skall se lite sliten ut, sådär att man tänker att herrejäklar henne för tio år sedan! Men fortfarande attraktiv.  Muskulös/vältränad men samtidigt glad i mat. Så att kroppen ser ut att ha beslutsångest om den vill vara knubbig eller vältränad. Massiva lår, stor bakdel, en midja som ser smal ut men när man håller runt den är den stadig, den ser bara smal ut för att resten är stort. En slags illussion av smal midja.

    Stora silikonpattar, rätt mycket tatueringar (utan att vara för mycket), mycket smink, brun utan sol med en lätt orange ton. Blonderat hår fast med tydlig mörk utväxt alternativt svårt hår fast med tydlig ljus utväxt. Eller blonderat med en svart slinga, eller svårt med en blond slinga.

  • Anonym (A)
    Anonym (Något hitåt?) skrev 2023-02-27 21:57:57 följande:

    Kvinna runt 35. Hon skall se lite sliten ut, sådär att man tänker att herrejäklar henne för tio år sedan! Men fortfarande attraktiv.  Muskulös/vältränad men samtidigt glad i mat. Så att kroppen ser ut att ha beslutsångest om den vill vara knubbig eller vältränad. Massiva lår, stor bakdel, en midja som ser smal ut men när man håller runt den är den stadig, den ser bara smal ut för att resten är stort. En slags illussion av smal midja.

    Stora silikonpattar, rätt mycket tatueringar (utan att vara för mycket), mycket smink, brun utan sol med en lätt orange ton. Blonderat hår fast med tydlig mörk utväxt alternativt svårt hår fast med tydlig ljus utväxt. Eller blonderat med en svart slinga, eller svårt med en blond slinga.


    Sista raden mkt smink silikon tatueringar brun utan sol lätt orange, inte svåra att hitta direkt det är bara att bege dig till ut till Stureplan så ser varannan ut så. Antar du vill ha med fiskläppar på det också. Du skulle inte vara orolig vakna upp med samma person dagen efter och hon ser inte ut så längre efter sminket gått av 😂
  • Anonym (A)

    Funka inte att citera @hmm, låter sunt och inte för mkt krav borde inte vara ouppnåelig t hitta eller stöta på en sådan typ.

  • Anonym (F)

    Hon är vacker i mina ögon för att jag att vet att hon är genuint äkta och bedårande inom sig. Charm och utstrålning med en skön humor och med hjärtat på rätta stället.

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (A) skrev 2023-02-27 22:44:45 följande:

    Funka inte att citera @hmm, låter sunt och inte för mkt krav borde inte vara ouppnåelig t hitta eller stöta på en sådan typ.


    Jo det borde gå tycker jag :)
  • Anonym (Q)

    Lång 195-200cm, grov, manlig, mjukt skäggstubb, brunt hår (tjockt, ingen flint), bruna ögon. Stora händer. Tänk typ skogshuggar-hunk. Tatueringar skiter jag i, men inga piercingar. Stora fötter. Lagom hårig bringa. Alltså muuums. Stark - ska kunna bolla med mig och få mig att känna mig liten och nätt. Inge typ trygghet o maskulinitet (ingen badboy).

  • Anonym (Dwayne "The Rock" Johnson)

    Ge mig Dwayne! Han har allt.

    Åh, vill att han bollar och jonglerar med lilla mig i luften. 

  • Anonym (Dwayne "The Rock" Johnson)

    Träffar jag Dwayne så får han göra precis vad han vill med mig!

    Precis vad han vill!

  • Anonym (A)
    Anonym (Dwayne "The Rock" Johnson) skrev 2023-02-28 00:04:40 följande:

    Träffar jag Dwayne så får han göra precis vad han vill med mig!

    Precis vad han vill!



    Dwayne Johnson, du låter likadan som min syster det går inte ens att sitta nära se en film när han dyker upp 🤪 Skogshuggare hunk bästa jag hört på länge 👌

Svar på tråden Drömkvinna/man hur ser din ut?