• Kattakratta

    Hur få mer former?

    Vill så gärna träna och få bättre former, främst röven. Men tycks inte lyckas hur jag än gör. Mest magen som blir bättre? 
    har ni några tips? 

  • Svar på tråden Hur få mer former?
  • Sol5889

    Varför vill du det?
    En stor rumpa är liksom inte ett tecken på god hälsa. Snarare det motsatta. Snyggt är det inte heller.

    Men om du vill ha en större rumpa så... ät mer mat än du gör av med.... träna mindre kanske eller träna specifikt rumpan...

  • Kattakratta
    Sol5889 skrev 2023-02-28 19:54:12 följande:

    Varför vill du det?
    En stor rumpa är liksom inte ett tecken på god hälsa. Snarare det motsatta. Snyggt är det inte heller.

    Men om du vill ha en större rumpa så... ät mer mat än du gör av med.... träna mindre kanske eller träna specifikt rumpan...


    Tycker du? Ja man bedömer sig så hårt också så svårt att va objektiv. 
  • Sol5889
    Kattakratta skrev 2023-02-28 19:59:13 följande:
    Tycker du? Ja man bedömer sig så hårt också så svårt att va objektiv. 
    Ja. Jag personligen tycker att det är fult med stora rumpor.

    Små men såklart inte otränade är det bästa.

    Tränade rumpmuskler får man genom att gå mycket i trappor, kanske springa. 

    Tänk på att det tyvärr är en trend nu bland kändisar att fylla ut sina rumpor OCH munnar så de ser mycket större ut än vad som är naturligt.
    Och enligt mig är det så långt ifrån fint man kan komma med överdrivet, onaturligt stora kroppsdelar. 
  • Kewi

    För att bygga röv och forma så behöver du lyfta vikter samt äta tillräckligt mycket. Det bästa är att göra en träningsplan och hålla sig till den en längre tid, se till att du antingen ökar i vikterna, repetitioner, sets eller hur snabbt/sakta du gör övningen. Sen så får man inte glömma att gener också har en betydelse. Du kan omöjligt springa till dig en röv, det är vikter som gäller.

  • Sol5889

    Tänk på att de mest trendkänsliga kvinnorna inte räds att ändra sin kropp med operationer.

    Dvs, de kvinnor du ser med väldigt stora rumpor har ofta andra ingrepp gjorda också. Lipfillers osv.

    Alltså, är det en trend som kommer gå över med stora rumpor.

  • Kewi
    Sol5889 skrev 2023-03-01 08:17:52 följande:

    Tänk på att de mest trendkänsliga kvinnorna inte räds att ändra sin kropp med operationer.

    Dvs, de kvinnor du ser med väldigt stora rumpor har ofta andra ingrepp gjorda också. Lipfillers osv.

    Alltså, är det en trend som kommer gå över med stora rumpor.


    Varför ger du åsikter när TS frågar efter tips?😅
  • Sol5889

    Jag har ju skrivit att man kan få fastare (mer tränad) rumpa av att gå i trappor eller något, men större rumpa får man bara av ingrepp. 

    Alltså, om det är större hon vill ha finns inget annat sätt än att äta upp sig väldigt mycket, eller operera.

  • Kewi
    Sol5889 skrev 2023-03-01 16:28:27 följande:

    Jag har ju skrivit att man kan få fastare (mer tränad) rumpa av att gå i trappor eller något, men större rumpa får man bara av ingrepp. 

    Alltså, om det är större hon vill ha finns inget annat sätt än att äta upp sig väldigt mycket, eller operera.


    Du kan absolut träna till dig en större rumpa om du tränar rätt samt äter tillräckligt mycket, sen som jag skrev så har gener en betydelse också
    Vissa har lättare än andra att bygga men det går.
Svar på tråden Hur få mer former?