• Jesperwall

HJÄLP 3 år tillsammans idag 5/3-2023

Hej 

just idag firar jag och min sambo 3 år tillsammans ,  hon är 21 år och jag 31 år  det skiljer 10 år mellan oss. Måste tillägga att det är mitt första och långa förhållande . 

2/3 av tiden av vårat förhållande har vi inte haft sex , alltså dog det helt för 2 år sen från en dag till en annan .
    Första året hade vi sex ofta , och pussade oftare . 

idag känns det som hon är en ?syster? vet inte hur jag ska beskriva det mer än så ? 
    jag försökte mysa till det hemma igår med att tända ljus och gjorde det mysigt , slutade Med att vi somnade ryggen mot varandra med en stel puss. 

Frågor i mitt huvud jag gärna vill ha svar på: är detta vanligt ? Varför känns det som att min tjej blivit som en syster ? Är det vanligt att jag inte känner mig attraktiv längre fast vi säger till varandra att du är så fin? är det vanligt att på bara 3 år tappa sex lusten redan efter första året ? 

• Svar på tråden HJÄLP 3 år tillsammans idag 5/3-2023
  • Anonym (Rakt på sak)

Det är vanligt att man tappar känslorna för varandra, ja. Det är klart du inte känner dig attraktiv eftersom hon aldrig visar det.

Om ni hade haft en relation med de rätta känslorna så hade ni inte känts som syskon/vänner, sexlusten hade inte dött ut efter ett år. Ni är fel för varandra även om ni säkert tycker om varandra väldigt mycket. Man kan inte tvinga fram känslor som inte finns.

• Anonym (r)

Så ingen konversation om detta?

Vad spelar årsdagen för roll? Snacka om enkel identifiering om detta är ett äkta scenario.

• Anonym (Hin håle)

Vad säger hon när du pratar med henne om det? 

Svar på tråden HJÄLP 3 år tillsammans idag 5/3-2023